- ΓΝΩΜΕΣ

Η ΠΔΣ με το βλέμμα ενός εκπαιδευτικού!

news-blog

Γράφει η Ελένη Παπαδοπούλου

Από χτες γίνεται μεγάλο θέμα σε blog και εκπαιδευτικές ιστοσελίδες σχετικά με την αναστολή (και όχι κατάργηση της ΠΔΣ). Συμμετείχα σε διάφορες συζητήσεις υπερασπιζόμενη τη συγκεκριμένη απόφαση σε σημείο που αν ήμουν αναγνώστης θα νόμιζα πως απαντάει η ίδια η Διαμαντοπούλου, την οποία τονίζω πως δεν γνωρίζω.

Όσοι είναι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν πολύ καλά τί γινότανε στην ΠΔΣ. Προσωπικά πιστεύω πως καλώς ανεστάλη προσωρινά η λειτουργία της, αν και είναι δύσκολο να βελτιωθεί τόσο γρήγορα η κατάσταση. Δεν ξέρω πώς θα ελέγξουν όλα αυτά τα τμήματα που δήθεν λειτουργούν με ανύπαρκτους μαθητές επιβαρύνοντας το Ελληνικό Δημόσιο με μισθούς εκπαιδευτικών, οι οποίοι δεν εργάζονταν. Να μην αναφερθώ στους διορισμούς στην ΠΔΣ από το παράθυρο. Ήταν αυτός θεσμός για να μείνει ως έχει; Ή μέσα σε 24 ώρες έπρεπε η υπουργός να το έχει αναστείλει, ξανασχεδιάσει, οργανώσει και διορίσει αυτούς που πρέπει, για να μη μιλάει κανείς; Που και πάλι κάτι θα βρίσκανε να πούνε.

Όσο για τους συνδικαλιστές καλό θα ήταν να επεδείκνυαν τόσο γρήγορα αντανακλαστικά για θέματα πολύ πιο σοβαρά, όπου πραγματικά υπήρξαν έκτροπα, αλλά σιώπησαν. Γιατί τόσο καιρό που γνώριζαν τί γίνεται στην ΠΔΣ δεν έκαναν καμία καταγγελία; Γιατί δεν κατήγγειλαν την κατασπατάληση δημόσιου χρήματος για στήριξη ανύπαρκτων τμημάτων και τις πληρωμές συναδέλφων, που δεν εμφανίζονταν ποτέ; Γιατί δεν καταγγέλουν τα όσα γίνονται στην επιμόρφωση, για τα οποία έχουν στοιχεία, αλλά και πάλι σιωπούν;

Όσο για το επιχείρημα που διάβασα πως θα μπορούσε να η ΠΔΣ να ξεκινήσει κανονικά και να γίνουν οι βελτιώσεις στην πορεία, τί να πω; Η προχειρότητα μάς έχει φάει σε αυτήν τη χώρα. Προφανώς προτείνουν να γίνουν οι αναξιοκρατικές προσλήψεις, να πληρώνει το Κράτος 10 τμήματα, αντί για 1 και βλέπουμε. Είμαστε σοβαροί; Και όπως είπα και κάπου. Μπαίνει κανείς στο χαλασμένο αυτοκίνητο του να πάει κάπου με την ελπίδα πως μπορεί να το φτιάξει στο δρόμο;

Όλοι οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουμε την ΠΔΣ και κανείς δεν θέλει να καταργηθεί. Άλλο αναστολή και άλλο κατάργηση. Δεν νομίζω ωστόσο ότι κανείς από εμάς δέχεται τις λαμογιές που γινόντουσαν δήθεν για το καλό των παιδιών. Στην Παιδεία έγινε τεράστια σπατάλη χρημάτων και κανείς δεν μίλησε, γιατί βλέπεις ήταν θέμα Παιδείας. Τα κακώς κείμενα πρέπει να αλλάξουν κι ας υπάρξει ξεβόλεμα.

Kafeneio

14 thoughts on “Η ΠΔΣ με το βλέμμα ενός εκπαιδευτικού!

  1. ΑΓΑΠΗΤΗ ΦΙΛΗ ΕΧΕΙΣ , ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ, ΔΙΚΙΟ.
    Η ΕΝΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΥΤΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ. ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ. ΞΕΡΩ ΔΥΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΛΥΚΕΙΟ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ.
    ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΤΙ Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΔΣ- ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ- ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥΣ.
    ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑΝ…
    ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΕΤΡΟΒΟΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΟΥΣ Ή ΘΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΕΞΕΙ- ΔΥΣΤΥΧΩΣ- ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ.
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ, ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ, ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΚΠ/ΚΩΝ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
    ΚΑΤΑ Τ΄ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΙΟ Η ΕΚΠ/ΚΟΣ

  2. Εχω δουλέψει χρόνια στην ΠΔΣ και ως ωρομίσθιος, και ως αναπληρωτής αλλά και ως μόνιμος σε διάφορα σχολεία. Χωρίς αμφιβολία η ΠΔΣ εχει βοηθήσει μαθητές να μπουν όχι μόνο σε ΤΕΙ αλλά και σε «καλά» ΑΕΙ. Μαθητές που η μόνη τους βοήθεια ήταν η πρόσθετη διδακτική στήριξη στο σχολείο τους, χωρίς ιδιαίτερα μαθήματα και χωρίς άλλα φροντιστήρια. Οσο και αν ακούγεται δύσκολο κάτι τέτοιο, ήταν γεγονός για κάποιες σχολικές μονάδες, ακόμη και μέσα στην πόλη της Θήβας, μέχρι πέρσι τουλάχιστον, γιατί εφέτος ακόμη κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει.
    Οι ενστάσεις και τα παράπονα για τον τρόπο που γινόταν μέχρι σήμερα η ΠΔΣ, την επιλογή των καθηγητών, τα εικονικά τμήματα κ.α. είναι σίγουρα δεκτές και μπορεί κάποιος να επιχειρημοτολογεί για ώρες για τα υπέρ και τα κατά του συστήματος (κάτι που άλλωστε είμαστε καλοί ως λαός). Το κριτήριο κατά την γνώμη μου όμως πρεπει να είναι ένα και μοναδικό, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ. Όλες οι ενέργειες και οι διαδικασίες πρέπει να αποσκοπούν σε ένα και μόνο στόχο, να βοηθηθούν οι μαθητές (χωρίς να παραβιάζεται εννοείται ο νόμος). Έτσι η απόφαση να διακοπεί η ΠΔΣ αυτή την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, μέσα Οκτώβρη, ενώ θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει μισό με ενάμισο μήνα πριν, τον μόνο που δεν βοηθάει και στηρίζει είναι τον ίδιο τον μαθητή.
    Κατά την γνώμη μου το υπουργείο θα έπρεπε να αφήσει να λειτουργήσει και εφέτος η ΠΔΣ ως είχε, την στιγμή που τα τμήματα είχαν δημιουργηθεί, οι καθηγητές και οι μαθητές ήταν έτοιμοι να ξεκινήσουν τα μαθήματα από αύριο κιόλας.
    Αν ο λόγος της διακοπής λειτουργίας της ΠΔΣ είναι οι αναξιοκρατικές προσλήψεις που γίνονταν μέχρι τώρα (θυμίζω ότι ο νόμος δίνει το δικαίωμα επιλογής για τους διδάσκοντες, στον διευθυντή της μονάδας ουσιατικά) πολύ αμφιβάλω αν η τωρινή ηγεσία θα προλάβει να εφαρμόσει αξιοκρατικά κριτήρια μέσα σε εύλογο χρόνο. Και ποιοι θα είναι άλλωστε οι καλύτεροι καθηγητές, αυτοί που βρίκονται στον πίνακα ωρομισθίων; Και πως απέκτησαν τόσα χρόνια αυτοί την προυπηρεσία τους; Δεν την απέκτησαν αναξιοκρατικά; Τέλος πάντων θα είχε όλο το χρόνο να σχεδιάσει την ΠΔΣ από την αρχή χωρίς σπασμοδικές και αποσπασματικές κινήσεις.
    Αν ο λόγος διακοπής είναι οικονομικός για να μειωθούν οι σπατάλες (ο πιθανότερη περίπτωση κατά την γνώμη μου) να ρωτήσω: τόσα χρόνια που την ΠΔΣ την χρηματοδοτούσε κατά 75% η ΕΕ, δεν μας πείραζαν τα εικονικά τμήματα και οι έμμισθοι καθηγητές που λούφαραν;
    Επειδή συνηθίζουμε να τα ισοπεδώνουμε όλα και να τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι, είναι κρίμα για αυτά τα παιδιά που ήλπιζαν στην ΠΔΣ, παιδιά που πραγματικά ήλπιζαν γιατί σε κάποια σχολεία η ΠΔΣ λειτουργούσε επι της ουσίας με σαφή αποτελέσματα. Σε αυτά τα παιδιά να μιλήσετε για αναξιοκρατία και σπατάλες. Να τους πείτε ότι θα αργήσουν εφέτος τα μαθήματα γιατί θα πρέπει πρώτα να βελτιώσει το σύστημα η Υπουργός, και μόλις τελειώσει η βελτίωση θα ξεκινήσουν και τα μαθήματα.

  3. Σε όσα λέει ο καθηγητής παραπάνω έχει απόλυτο δίκιο. Όσο για αυτά που γράφει η κυρία Παπαδοπούλου υπάρχει μόνο μία λέξη που τα αναιρεί: <>
    Αλλά φαίνεται είναι προτιμότερο να κόψουμε το κεφάλι όταν πονάει παρά να το θεραπεύσουμε

  4. Στις 19 Οκτωβρίου θα ξεκινήσει τελικά η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, όπως ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, παρά την αρχική πρόθεση του υπουργείου να παγώσει το εν λόγω πρόγραμμα για το τρέχον σχολικό έτος.

    Με απόφαση της, η υπουργός Παιδείας ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος και παρέχει διευκρινίσεις ως προς τη λειτουργία του προγράμματος. Συγκεκριμένα η απόφαση αναφέρει τα εξής:

    «Η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ) στόχο έχει πρωτίστως την υποβοήθηση των μαθητών με βάση τις πραγματικές ανάγκες και με διαφανείς αντικειμενικές διαδικασίες. Λόγω του επείγοντος του θέματος αποφασίζουμε τη λειτουργία της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (ΠΔΣ) σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της (γ) σχετικής Υπουργικής Απόφασης και τις εξής διευκρινίσεις:

    * 1. Ως ημέρα έναρξης των μαθημάτων της ΠΔΣ ορίζεται η Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009.
    * 2. Οι προσλήψεις ωρομισθίων εκπαιδευτικών που θα απασχοληθούν στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη κατά το σχολ. έτος 2009-2010, θα γίνουν από συμπληρωματικό πίνακα, ο οποίος θα συνταχθεί από τις Δ/σεις Δ.Ε. λαμβάνοντας υπόψη τις αιτήσεις που έχουν υποβληθεί από τους υποψηφίους δυνάμει της (δ) σχετικής Υπουργικής Απόφασης και στον οποίο θα καταταχθούν οι αιτούντες με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους και σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας αυτής, με βάση το βαθμό του πτυχίου τους. Οι ανωτέρω πίνακες, αφού συνταχθούν ανά ειδικότητα θα αναρτηθούν σε εμφανές σημείο στη Δ/νση Δ.Ε. και θα αποσταλούν ηλεκτρονικά στη Δ/νση ΣΕΠΕΔ-Τμήμα Ε΄ ΠΔΣ. Η ανάθεση των ωρών διδασκαλίας θα γίνεται μέχρι εξαντλήσεως του 10ώρου για αποκλειστική απασχόληση ωρομισθίου στην ΠΔΣ και σε οποιαδήποτε Δ/νση Δ.Ε. ή του 11ώρου συνολικά για απασχόληση ωρομισθίου στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης. Το σύνολο των ωρών διδασκαλίας δηλώνεται υπεύθυνα από τον προσληφθέντα σε κάθε Δ/νση Δ.Ε..
    * 3. Εφιστούμε την προσοχή όσον αφορά:
    * · Στην τήρηση των κριτηρίων για τη συγκρότηση τμημάτων ΠΔΣ (Κεφ. Δ΄- της εγκυκλίου 113321/Γ7/4-9-2008)
    * · Στην ανάρτηση, στον πίνακα ανακοινώσεων κάθε σχολείου που εφαρμόζει την ΠΔΣ, κατάστασης με τα λειτουργούντα τμήματα ΠΔΣ στη σχολική μονάδα, το ωράριο λειτουργίας τους, το ονοματεπώνυμο των συμμετεχόντων μαθητών σε κάθε ένα από αυτά, καθώς και το ονοματεπώνυμο των διδασκόντων καθηγητών. Στη συνέχεια θα ενημερώνεται ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου για τη λειτουργία της ΠΔΣ.
    * · Στην κοινοποίηση της ανωτέρω κατάστασης στην οικεία Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μέχρι το τέλος Οκτωβρίου τρέχοντος διδακτικού έτους και οποτεδήποτε υπάρχει τροποποίηση στη λειτουργία της ΠΔΣ κατά τη διάρκειά του. Στη συνέχεια οι Δ/νσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υποβάλλουν ηλεκτρονικά συγκεντρωτική κατάσταση με τα ανωτέρω στοιχεία για όλα τα σχολεία της αρμοδιότητάς τους, στη Δ/ση ΣΕΠΕΔ-Τμήμα Ε΄ ΠΔΣ.
    * · Στην κεντρική εποπτεία και στον έλεγχο του προγράμματος, καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους, από κλιμάκια, αποτελούμενα από το Δ/ντή ΣΕΠΕΔ, τον Προϊστάμενο και μέλη του προσωπικού του τμήματος ΠΔΣ της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ, που θα επισκέπτονται Δ/νσεις και Γραφεία Δ.Ε. , καθώς και σχολικές μονάδες που υλοποιούν την ΠΔΣ.»

  5. Βρήκαμε την αιτία του κακού !! όλε!! ΠΔΣ !!!
    Αυτό το αχρείο φταίει για την ξεφτίλα της παιδείας μας !!
    Ω !!!ΝΑΙ !!!

    Αυτό το αναθεματισμένο ΠΔΣ φταίει που οι ίδιοι καθηγητές που κάνουν το πρωί μάθημα στα παιδιά μας το απόγευμα μπαίνουν στα σπίτια μας και πληρώνονται αδρά για να κάνουν ιδιαίτερα !!!

    Αυτό το κακό ΠΔΣ φταίει που τα σχολεία εχουν γίνει σαν το ΙΚΑ , δηλαδή «χώρος εύρεσης πελατών» !!

    Το ΠΔΣ ευθύνεται που σε σχολείο της Θήβας -και όχι μόνο – μπαίνει καθηγητής και «χουφτώνει» μαθήτριες ,»πετάει» σεξουαλικά υπονοούμενα και άλλος παροτρύνει τους μαθητές σε καταλήψεις !!!!

    Το ΠΔΣ το σιχαμένο φταίει που η Θήβα έχει τον μεγαλύτερο σε ποσοστό αριθμό ιδιαίτερων !!!

    Το έρμο το ΠΔΣ φταίει που το πολεμούν όλοι για να ενισχύσουν το ιδιαίτερο !!!

    Το όνειρο κάθε εκκολαπτόμενου εκπαιδευτικού είναι να διοριστεί και να «κάνει και κανένα ιδιαίτερο» !!!!

    Τα προβλήματα της παιδείας αγαπητοί μου είναι σαν την Λερναία Ύδρα και δυστιχώς δεν υπάρχει πολιτική βούληση απο κανέναν για να λυθούν τα προβλήματά της γιατί βολεύονται όλοι με αυτή την κατάσταση !!!!

    Αν η εκάστοτε κυβέρνηση θελήσει να πολεμήσει την παραπαιδεία και να βάλει μια τάξη μπορεί να το κάνει σε μια μέρα !!!! Το θέμα είναι «ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ» !!!!

    Ο λόγος που δεν το κάνει έχει ονοματεπώνυμο και λέγεται «ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ» είναι αυτό το χρήμα που κινεί την οικονομία , είναι το χρήμα που κρατά την αγορά ζωντανή !!

    Είναι το ΙΔΙΟ χρήμα που προέρχεται απο το εμπόριο ναρκωτικών,όπλων,λευκής σαρκός !!!
    Σίγουρα θα βρεθούν κάποιοι που θα πουν «σιγά ρε φίλε , ώρα είναι να μας πεις πως είναι το ίδιο το εμπόριο ναρκωτικών με τα ιδιαίτερα «!!

    Αν εγώ σου πώ «ναι!! είναι το ίδιο ακριβώς, ενδεχομένως και χειρότερο γιατί εμπορεύονται τα όνειρα και τις προσδοκίες των νέων ανθρώπων και των οικογενειών τους !!
    Εμπορεύονται την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών και της ελεύθερης πρόσβασης στη μάθηση κατά το Σύνταγμα και θεωρείται ποινικό αδίκημα » τότε θα θεωρηθώ γραφικός !!!!

    Δεν φταίει λοιπόν κανένα ΠΔΣ , φταίει το μυαλό του κάθε κάφρου που αντί να ενισχύσει τον θεσμό και να χτυπήσει την παραπαιδεία , χτυπάει την ίδια την παιδεία και ενισχύει την παραπαιδεία !
    Ετσι όλοι είναι ικανοποιημένοι!!
    Η κυβέρνηση γιατί δεν θα κάνει αυξήσεις και σε περίπτωση που ζητηθεί κάτι τέτοιο με απεργίες θα τους πει «θέλετε αυξήσεις , θα σας αλλάξω τα φώτα κυριε Πα……., και κυρία Πα………, και κύριε Μα…….., και κύριε Α……….. ,και,και,και……..που κονομάτε ένα σκασμό ευρουλάκια αφορολόγητα »
    Οι καθηγητάδες ευχαριστημένοι κι αυτοί γιατι πόση εύξηση θα πάρουν , 100,200,300,1000 ευρώ ; Μα εδώ κονομάει ένας ιδιαιτεράς του κώλου τουλάχιστον 4000 το μήνα έξτρα !!!!

    Όπως λέει ο Καθηγητής απο πάνω ας βελτιώσουν το ΠΔΣ προς όφελος του οικονομικά ασθενέστερου μαθητή και ας αφήσουν τα πολιτικά τερτίπια στην άκρη γιατί κακή αρχή κάνανε στο συγκεκριμένο θέμα της παιδείας τα νέα λαμόγια !!!!!

  6. Μάλιστα, βρέθηκε η λύση και μάλστα γρήγορα! Θα υπάρξει επετηρίδα για την ΠΔΣ. Πλήρης αξιοκρατία. Η επιτηρίδα που ίσχυε πριν το 1998! Η επετηρίδα η οποία καταργήθηκε από το Πασοκ πριν δέκα χρόνια ως αναξιοκρατική, για να πάρουν την θέση της οι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ.
    Τα πρώτα δείγματα γραφής της κυβέρνυσης ή σπασμωδικές κινήσεις για να δείξουμε ότι κάτι κάνουμε;
    Όλα για το θεαθήναι και τα μίντια;

  7. Στο μακροχρόνιο και σημαντικο πρόβλημα της παιδείας θα ταυτιστώ πλήρως με τις απόψεις του φίλου ΚΡΟΚ!
    Το σύστημα της παιδείας είναι βασικος μοχλός και αντιπροσωπευτικο δείγμα της ανάπτυξης και της ευημερίας μιας χώρας. Κι εδώ στην Ελλάδα η δημόσια παιδεία δεν πάει καλά, τα ιδιαίτερα όμως ανθούν. Όπως στην οικονομία μας, τα δημόσια οικονομικά είναι για κλάματα, η φοροδιαφυγή και παραοικονομία βασιλευουν. Αν μιλήσεις στην Αυστρία (πήγα πέρυσι καλοκαιρι) για ιδιαίτερα μαθήματα, θα σου πουν τι είναι αυτό! Εγώ είχα την «τύχη» να επιτύχω με το σύστημα (δέσμες) των Γενικών Εξετάσεων το 95, κάνοντας ιδιαίτερα μόνο το τελευταίο έτος. Στις μέρες μας η δημόσια διδασκαλία έχει υποβαθμιστεί κι άλλο, με αποτέλεσμα να ειναι απαραίτητα τα ιδιαίτερα στους μαθητές από πολύ νωρίτερα. Όμως τι γίνεται με τα παιδιά φτωχών γονέων? Έτσι δημιουργήθηκε ο θεσμός της ΠΔΣ γι αυτά τα παιδιά, που έχει φανεί χρήσιμος σε πολλούς μαθητές, αλλά και καθηγητές. Οι αδυναμίες του υπάρχοντος παιδαγωγικού συστήματος δημιουργούν την ανάγκη για την ΠΔΣ. Αν θέλουν να την καταργήσουν ας αλλάξουν ριζικά τη δημόσια παιδεία, πραγμα δύσκολο. Εάν όμως πάλι λειτουργήσει εξ ανάγκης, τότε χρειάζεται βελτίωση. Η αναστολή της ΠΔΣ για ένα έτος θα βοηθούσε προς αυτή την κατευθυνση(βελτίωση)? Μάλλον η καλύτερη επιλογή είναι να λειτουργήσει ως έχει τώρα, και απ΄το νέο έτος, που θα έχουν όλο το περιθώριο χρόνου, οι αλλαγές. Ας κάνουν από αλλού την μείωση της σπατάλης στο δημόσιο(δόξα τω θεο υπάρχει πληθώρα επιλογών), όχι τσιγκουνιές στο δικαίωμα των φτωχών μαθητών..

  8. Είναι απίστευτη η γραφειοκρατεία και η δουλειά που απαιτούσε από πλευράς διευθυντη – υπεύθυνου της ΠΔΣ στα σχολεία τα τελευταία δυο χρόνια, όταν έπαψε να χρηματοδοτείται η ΠΔΣ από την ΕΕ. Προφανώς για να λειτουργήσει αποτρεπτικά στην εφαρμογή της στα σχολεία. Το έχω ζήσει και το ξέρω.

  9. κατι ανάλογο θα ισχύσει και τώρα. Όσο λειγότερα τμήματα τόσο λιγότερες «σπατάλες» και 7ευρα στους καθηγητές

  10. Οταν έγραφα οτι δεν θα αλλάξει τίποτα σ’αυτή τη χώρα με την έλλευση του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία πρός το καλύτερο κάποιοι εδώ μέσα με έλεγαν μηδενιστή !!!
    Τώρα τι έχουν να γράψουν ;

  11. το ζήτημα είναι το εξής: 6 ώρες καθηλωμένοι στο σχολείο και μετά 2-3 ώρες φροντιστήρια. κι αύριο μια απ’ τα ίδια, και για χρόνια. έτσι χαζεύουν και καίγονται τα άτομα.

  12. με όλα αυτά τα φροντιστήρια και την εντατική μάθηση πως γίνανε τα ελληνόπουλα- σύμφωνα με τις μετρήσεις- βραδύνοες και με έλλειψη πρωτότυπης σκέψης;
    η εκπαίδευση υπάρχει για πολλούς λόγους, όχι όμως για τον εκπαιδευόμενο.

  13. Ο στόχος της κας Υπουργού φαίνεται να επιτεύχθηκε τελικά. Σε όλη την Φθιώτιδα θα λειτουργήσουν μόλις 32 τμήματα ΠΔΣ, σε 8 περιφερειακά σχολεία, και μάλιστα 4 μόνο από αυτά τα τμήματα αφορούν μαθητές της Γ Λυκείου που προετοιμάζονται για τις πανελλήνιες εξετάσεις(www.didefth.gr).
    Ο λόγος είναι απλός, μαθητές και διευθυντές δεν εμπιστεύονται άγνωστους καθηγητές από την «αξιοκρατική» επετηρίδα που συνέταξε το υπουργείο.
    Τελικά η αρχική σκέψη του ΥΠΕΠΘ για περικοπές δαπανών της ΠΔΣ φαίνεται να γίνεται πραγματικότητα.

Αφήστε μια απάντηση