Τα επικοινωνιακά λάθη των υποψηφίων στην Βοιωτία

| 8 Ιουλίου 2019 | 0 Comments

Οι εκλογές τελείωσαν. Ο λαός αποφάσισε και η επόμενη ήμερα για τον Νόμο μας και για την ευρύτερη περιοχή που ζούμε, που είναι  η Θήβα είναι πραγματικά μια πρόκληση για τους 3 εκλεγέντες βουλευτές μας.

Πέρα από τη προσωπική άποψη, αυτή ούτως η άλλως δεν μετρά, δεν ενδιαφέρει και κανέναν αναγνώστη, όταν πας να σημειώσεις  την πραγματικότητα ,έχεις υποχρέωση να την καταγράφεις, γιατί είναι δημόσιος λόγος. Ο λαός μίλησε, λοιπόν και εμείς ακολουθάμε την επιλογή του.

Οι βουλευτές Κουτσούμπας, Πούλου, Μουλκιώτης θα έχουν την ευκαιρία να αποδείξουν ότι αξίζουν την εμπιστοσύνη του κόσμου.

Η απάντηση είναι και για τους 3, έργα με ουσία. Μπορούν? ο καιρός θα το δείξει.  Εμείς πάμε να καταγράψουμε ένα άλλο κομμάτι που άφορα την επικοινωνία των υποψηφίων που άλλοι το χειρίστηκαν καλά. ενώ άλλοι έκαναν σοβαρά λάθη που τους κόστισε η επιλογή τους.

Ο μειωμένος πολιτικος χρόνος ήταν για πολλούς υποψηφίους το μεγάλο ζήτημα. Όταν οι υποψήφιοι ανακοινωθήκαν λίγες ήμερες πριν την εκλογική αναμέτρηση τι να προλάβαιναν ? δεν έχει άδικο κάποιος σε αυτό το ερώτημα.. υπάρχει όμως και η απάντηση. Έπρεπε να ταν έτοιμοι.

Όταν επιλεγείς να κατέβεις υποψήφιος, επιλεγεις να κανείς τα εξής βήματα.

-Η παρουσία σου σε όλες τις εκδηλώσεις και στις ανάγκες των χωριών της Βοιωτίας. Αυτό το εξασφαλίζεις πριν καν κατέβεις υποψήφιος με πολύ δουλειά, τρέξιμο και μείωση της απόστασης που σε χωρίζουν με τον κάθε κάτοικο του χωρίου.

Δουλεύεις Χρόνια πριν για την κρίσιμη εποχή των εκλογών.

-Οι επιλογές των συνεργατών σου. Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει λένε. Έχουν δίκιο. Οι υποψήφιοι που επέλεξαν άλλες συνεργασίες ηττήθηκαν και πολλοί από αυτούς η πολίτικη τους καριέρα, όσο και αν δεν το δεχτούν τελείωσε. Γιατί όταν έχεις κατεβεί τόσες φόρες και έχεις χάσει τότε αποφασίζεις ποτέ έρχεται η ώρα να αποσυρθείς.

-Οι συνεντεύξεις. Πολλοί θεώρησαν ότι αν κερδίσουν λίγο χρόνο από τα Μεγάλα Κεντρικά Κανάλια, η από τις φάτσες τους σε εφημερίδες της Αθηνάς, η τα τοπικά της Λαμίας, θα έχουν οφέλη ως προς την αναγνωρισημότητα τους. Μέγα λάθος. Θα μιλήσω για το site που συνεργάζομαι, όταν μια ανάρτηση ξεπερνά τις 2. 000 επισκέψεις ενώ ένα βίντεο σε μια συνέντευξη έχει τουλάχιστον 100-200 views δηλαδή το έχουν δει μόνο φίλοι και συγγενείς τότε τα νούμερα παίρνουν άλλη μορφή. Αυτή είναι η πραγματικότητα..

Ας κοιτάξουνε τα βίντεο τους και ας αναρωτηθούν, τι δεν πήγε καλά.. Κάποιοι υποψήφιοι το ξέρανε και δουλέψανε πάνω σε αυτόν τον τομέα. Οι άλλοι απλά στο βιογραφικό τους Γράψανε Ήττα. Αυτό να ξέρεις αγαπητέ αναγνώστη κοστίζει στο μέλλον.

-Το προεκλογικό έντυπο. Με κόστος στο δημιουργικό και στην σωστή διανομή αλλά και με δυνατότητες που πολλοί θεωρούν ως πιο άμεση επαφή με τον ψηφοφόρο.

Υπάρχουν εταιρείες νόμιμες με Πιστοποιήσεις κρατικές, όπως μελοι της ELMA, με Εθνική και ειδική Άδεια από την ΕΕΤ, Πιστοποιήσεις TUV, Μέλη της ΕΕΔΔΥ της ένωσης Εταιρειών διανομής, Εταιρείες που τους εμπιστεύονται οι Πολυεθνικές εταιρείες, φυσικά οι συνεργαζόμενοι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, οι COURIER.

Όσοι τους επέλεξαν, κέρδισαν άλλοι βγήκαν βουλευτές, άλλοι κέρδισαν την δυνατότητα να ξαναδοκιμάσουν στο άμεσο μέλλον.

-Τα δελτία τύπου. Άφορα τα άτομα που χειρίζονται την επικοινωνία με τα media, site, social media.

Όταν πάσχεις από αυτό τον τομέα, φροντίζεις στα επόμενα να αναλαμβάνουν δημοσιογράφοι που έχουν άμεση επαφή και δουλεύουν σε τοπικά ΜΜΕ.

Θεωρεί κανείς υποψήφιος ότι ενδιαφέρει έναν Θηβαίο η έναν Βοιωτό αν μιλήσει σε μέσο της Λαμίας η της Αθηνας? όχι η απάντηση.

-Είδαμε υποψηφίους να μας στέλνουν από ομιλίες τους και δεν είχαν ούτε μια φωτογραφία τους στο βήμα που μίλαγαν. Αυτά είναι σοβαρά λάθη των συνεργατών τους. Δεν πρέπει ούτε καν να τους ξανά επιλέξουν σε τέτοιες θέσεις.

-Η εποχή και οι αντίπαλοι. Είδαμε στην Θήβα 3 υποψηφίους της ΝΔ που μεταξύ τους φαγώθηκαν και τελικά δούλεψε ο μηχανισμός της ΝΔ για να εκλεγεί ο Νυν Βουλευτής..

Αυτό έπρεπε να το είχανε προλάβει.. αλλά θεώρησαν ότι η αναμέτρηση είναι μεταξύ τους… μέγα λάθος… άραγε οι σύμβουλοι τους που ήταν να τους τονίσουν τον κίνδυνο του εμφυλίου ,ότι θα κερδίσει ο αντίπαλος που απλά τους κοιτά σαν θεατής, ενώ αυτοί μάχονται μεταξύ τους..

-Η Λουκία Θεοδώρου έχασε μια μοναδική ευκαιρία να εκλεγεί,Ο Λευτέρης Κτιστάκης έβαλε μια υπόσχεση για το μέλλον, τώρα πρέπει να την αξιοποιήσει,ε νώ η Ευαγγελία Τζουβελέκη Ρεπούσκου όπως είχαμε αναφέρει κέρδισε και εκείνη μια θέση που μπορεί να την διαχειριστεί στα τοπικά δημοτικά πράγματα για αρχή.. να κάνει έργο,αυτό πρέπει να το εκμεταλλευτεί πολιτικά ο Αναστασίου, γιατί πιστεύω ότι μπορεί,το έχουμε αναφέρει εξάλλου σε προηγούμενο μας άρθρο .

Όσον αφορά τον Καράμπελα,δεν πάει και πολύς καιρός από τότε που καταφερόταν εναντίον της ΝΔ ως υποψήφιος με το ΠΟΤΑΜΙ..Ο κόσμος δεν ξεχνά εύκολα…

Τώρα για τον Κουτσούμπα,ο κόσμος επέλεξε και όταν βγαίνεις δεύτερος στην Βοιωτία με 5.238 ψήφους είναι κατόρθωμα.

-Φυσικά το πιο σημαντικό. Η προσωπική επικοινωνία. Η καθημερινότητα, η καλήμερα του υποψηφίου που θα την πει στον πολίτη, είτε έχει χάσει είτε έχει κερδίσει.

Αυτό δεν αλλάζει. Κάλο θα είναι οι περισσότεροι υποψήφιοι να το αποκτήσουν αν δεν το έχουν ακόμα.

Όπως λέει και το άσμα Μια καλήμερα πες και ας πέσει κάτω…

Καλή επιτυχία στους βουλευτές του Νομού μας και καλά μαθήματα στους υποψηφίους…

Πούλιος Παναγιώτης.

Σχόλια από Facebook

Σχόλια

Category: ΑΠΟΨΕΙΣ, ΒΟΙΩΤΙΑ, ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2019

Απάντηση

error: Content is protected !!
shared on wplocker.com