Οι 3 «σωματοφύλακες» του κινηματογράφου…
By admin on Φεβ 04, 2010 with Σχόλια 52
Τρείς άνθρωποι παλεύουν όλα αυτά τα χρόνια να διατηρηθεί ο μοναδικός κινηματογράφος της πόλης της Θήβας. Είναι αυτοί που φροντίζουν να λειτουργεί καθημερινά αξιοπρεπώς, χωρίς πολλές βοήθειες, αντιμέτωποι με τα δίκαια αλλά και τα άδικα παράπονα των θεατών.
Τρείς απλοί υπάλληλοι της δημοτικής επιχείρησης που έχει την ευθύνη του Συνεδριακού, οι οποίοι όλα αυτά τα χρόνια δούλευαν κάτω από δύσκολες οικονομικές συνθήκες αφού η επιχείρηση δεν τους πλήρωνε ούτε τους μισθούς τους, οι οποίοι όμως συνεχίζουν να παλεύουν για τη λειτουργία του σινεμά και τη διατήρηση του, γιατί πάνω από όλα αγαπούν αυτό που κάνουν.
Ο μηχανικός του κινηματογράφου Κώστας Τσολάκος, ο Κώστας Αραπίτσας που συντονίζει όλα τα θέματα και ο Θοδωρής Τσιριγώτης που έχει την ευθυνη του κυλικείου.
Ο κόσμος θέλει να μάθει πως λειτουργεί ο κινηματογράφος. Πως δουλεύει το σύστημα, ποιός επιλέγει τις ταινίες και γιατί καθυστερούν να έρθουν ταινίες πρώτης προβολής;
Κ.Αραπίτσας : Δουλεύουμε σαν ομάδα και προσπαθούμε να καλύψουμε όλες τις ανάγκες του χώρου. Τσεκάρουμε τις ταινίες που παίζονται στην Αθήνα, πως πάνε εισπρακτικά, τι ζητάει ο κόσμος και προσπαθούμε να κλείσουμε εγκαιρα τις καλές ταινίες. Ομως αυτό δεν είναι εύκολο καθώς για τις εταιρείες διανομής είμαστε ένας κινηματογράφος Β’ και Γ΄διαλογής από άποψη εισπρακτική. Μπορεί σαν πόλη να κάνουμε καλά εισιτήρια αλλά στο γενικό σύνολο είμαστε πολύ χαμηλά, είναι δύσκολο να ανταγωνιστούμε πόλεις με μεγάλο πληθυσμό όπως πχ η Χαλκίδα κι έτσι την καλή ταινία οι εταιρείες θα την δώσουν εκεί που θα κάνει πολλές εισπράξεις και μετά σε μικρότερους κινηματογράφους όπως ο δικός μας.
Κ.Τσολάκος: Το θέμα είναι καθαρά εισπρακτικό. Μπορεί εμείς για παράδειγμα να ζητήσουμε από πολύ νωρίς να κλείσουμε μια ταινία. Περίμενε σου λένε, πρώτα θα κατέβει από την Αθήνα, μετά από τις μεγάλες πόλεις και μετά θα την πάρει και η Θήβα γιατί κόβεις λίγα εισιτήρια. Για παράδειγμα θυμάμαι η Πολίτικη Κουζίνα έπαιξε στην Χαλκίδα μια μόνο εβδομάδα και έκοψε 7000 ειστήρια, εμείς την παίξαμε δύο εβδομάδες και κόψαμε 3000 εισιτήρια. Αυτό νομίζω είναι το μεγάλο μας πρόβλημα οσον αφορά γιατί καθυστερούν να έρθουν οι ταινίες και δίνουμε δίκιο στον κόσμο που διαμαρτύρεται γιατί μη ξεχνάμε ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Δεν μπορεί να γνωρίζει τις λεπτομέρειες και τι αγώνα κάνουμε για να λειτουργεί ο κινηματογράφος.
Υπάρχει άλλος λόγος κατά τη γνώμη σας που το κοινό του κινηματογράφου της τα τελευταία χρόνια δεν έρχεται στο σινεμά; Ποιά είναι τα πιο συνηθισμένα παράπονα που σας κάνει ο κόσμος;
Κ.Αραπίτσας: Για το θέμα του πάρκινγκ δεν νομίζω ότι υπάρχει δικαιολογία. Επίσης υπάρχει η νοοτροπία ότι δεν διαφημίζουμε τις ταινίες, αλλά προσπαθούμε να κάνουμε ότι είναι δυνατό με τα μέσα που διαθέτουμε. Ωστόσο υπάρχουν ταινίες που έχουν διαφημιστεί από τις ίδιες τις εταιρείες τόσο πολύ που χωρίς να κάνουμε τίποτε κόβουν 1000 εισιτήρια και άλλες που προσπαθούμε να τις διαφημίσουμε εμείς με κάθε τρόπο που κόβουν 30 εισιτήρια…Τελευταία κάνουμε προσπάθεια να ενημερώνουμε τον κόσμο και από το ιντερνετ, κυριως τη νεολαία μέσω του facebook, εχουμε και το πρόγραμμα στον τηλεφωνητή στο 2262023355, νομίζω ότι δεν υπάρχει δικαιολογία ότι κάποιος δεν ξέρει τι ταινία παίζει ο κινηματογράφος.
Κ.Τσολάκος: Το ιντερνετ επίσης για τις ταινίες είναι πρόβλημα ειδικά για μας που είμαστε επαρχιακός κινηματογράφος. Δεν προλαβαίνει να βγει μια ταινία και ήδη έχουν προλάβει να την δουν με τους γνωστούς τρόπους από το σπίτι τους. Παράπονα της αρμοδιότητας μου είναι η ένταση του ήχου. Είναι μια μεγάλη κουβέντα, οι μισοί λένε ότι παίζουμε δυνατά και οι άλλοι μισοί χαμηλά. Οι νέοι κυρίως θέλουν δυνατό ήχο, οι μεγαλύτεροι πιο χαμηλό, προσπαθούμε να κρατάμε μια ισορροπία για να είναι ευχαριστημένοι όλοι.
Τι γίνεται με το θέμα του εισιτηρίου και πόσο στοιχίζουν οι ταινίες;
Κ. Αραπίτσας: Ευτυχώς κρατάμε την τιμή του εισιτηρίου με νύχια και με δόντια στα 7 ευρώ, ενώ σε όλη την Ελλάδα σχεδόν είναι στα 9 ευρώ. Πριν αρκετά χρόνια για να πάρεις μια ταινία έπρεπε να πληρώσεις πρώτα την εταιρεία διανομής, τώρα η συμφωνία μας είναι 50-50 από τα εισιτήρια που θα κόψουμε.
Ποια τανία παίζετε αυτή την εβδομάδα;
Κ.Αραπίτσας: μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου παίζουμε την ελληνική κωμωδία Ι Love Karditsa, με ώρα έναρξης τις 9:15.
Τι γίνεται με το κυλικείο του συνεδριακού;
Θ.Τσιριγώτης: Το κυλικείο δουλεύει ανάλογα με τον κινηματογράφο και τις εκδηλώσεις που γίνονται στο χώρο. Αν πάει καλά μια ταινία από άποψη εισιτηρίων θα δουλέψει και το κυλικείο καλά. Λειτουργεί σε ώρες κινηματογράφου αλλά και των προγραμματισμένων εκδηλώσεων στις αίθουσες του Συνεδριακού Κέντρου. Τελευταία αναλαμβάνουμε και το cetering τέτοιων εκδηλώσεων.
Popularity: 9% [?]
Κατηγορία: Πρώτη Σελίδα
Admin exeisminima:








ontws aksizei ena megalo mpravo kai stous 3 «swmatofulakes» tou kinimatografou mas! einai polu aksiologes oi prospatheies tous kai tha eprepe oloi mas na tous stirizoume.
Καλή δύναμη παιδιά, συνεχίστε και αφήστε τους να λένε….
Έχουν κατηγορηθεί κατά καιρούς εδω σε αυτο το blog οι συγκεκριμένοι δημοτικοί υπάλληλοι αλλα και άλλοι, ότι είναι χαραμοφάηδες και ότι δουλευουμε όλοι οι υπόλοιποι για να πληρώνονται αυτοί. Εννοείται ότι οι κατηγορίες δεν στέκουν και μερικοί χωρίς να ξέρουν αδικούν τα παιδιά…
Τελικά όταν είναι καποιος δημόσιος υπάλληλος, όσο καλά να κάνει τι δουλειά του, όσο μεράκι να έχει, όσο να τη θεωρεί σαν δική του δουλειά και να προσπαθεί για το καλύτερο, πάντα θα βρεθεί κάποιος «δουλευταράς» για να τον κατηγορήσει ορμώμενος απ΄τη γενική αντιληψη του κοσμου σχετικά με τους δημόσιους υπαλλήλους…
Παιδιά συνεχίστε για το καλύτερο επειδή σε αυτη τη ζωή εκτος απ΄την υλική επιβράβευση υπάρχει και η ηθική επιβράβευση, το αίσθημα ικανοποίησης.
Κάτι που έχουμε ξεχάσει στη σημερινή σύγχρονη κωλοζωή….
Συγχαρητηρια στα παιδια για το εργο τους!!Καιρος ειναι τωρα η τοπικη κοινωνια να τους αγκαλιασει εμπρακτα.
Αληθεύει ότι ο Πρόεδρος της δηκεθ ο Κατσέλης, και ο σύμβουλός του ο Ανδριανός, θα περάσουν από έλεγχο τα παιδιά, επειδή δώσανε συνεντευξη χωρίς να τους ζητήσουνε την άδεια;;; Αν είναι αλήθεια, Σβίγγο, πάρε ματσούκι και κυνηγα τους και τους δύο!!!
Δεν το γνωρίζω, αλλά αν ισχύει πρόκειται για μεγάλη πατάτα για να μη πω τίποτε πιο βαρύ…
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ SPIRIT, ΑΠΟ ΕΓΚΥΡΗ ΠΗΓΗ?
ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ADMIN ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΑΤΑ
ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ¨?ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ
ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ, ΟΤΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΑ. ΔΗΜΑΡΧΕ ΣΒΙΓΓΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΑΤΣΟΥΚΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ
«Τι να πει κανείς για το μ…ί της αλληνής !!!»
Ο ………. κύριος Κατσέλης και ο έτερος……….. κύριος Ανδριανός !
Μάλιστα !!!!
Ο.Κ.!!
Εντάξει!!!!
Ότι πεις αφεντικό !!!!
Αν είναι αλήθεια ότι τα παιδιά θα περάσουν από πειθαρχικό έλεγχο γιατί δεν πήραν άδεια για την συνέντευξη , ε, είναι για κλωτσιές στην ανηφόρα !!!!
Άντε ,να το ξαναγράψω ,μπας και γίνει κατανοητό !!!
Η Θήβα είναι μία μικρή πόλη – μεγάλο χωριό – και όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας ακόμη κι αν δεν ανταλλάσουμε ούτε καλημέρα !!!!
Αυτό σημαίνει …… πολλά και….. τίποτα !!!!!
ADMIN πρέπει να αλλάξει ο τίτλος οι (3 σωματοφύλακες) και να γίνει ο Νταρτανιάν και οι 3 σωματοφύλακες. Όπου Νταρτανιάν (βάλτε Κατσέλης η Ανδριανός)
giati kale tha tous kanoun elegxo?? pioi einai autoi?? emeis dn tous anebasame emeis tou katebazoume aneta.. ante giati merikoi polloi aera piran
gia pion andriano milate paidia gia na katalabw?
Ψάξτε το παιδιά. Ρωτήστε αν έχουν σκοπό να τους καλέσουν σε απολογία στο διοικητικό συμβούλιο της δηκεθ οι κ. Κατσέλης και Ανδριανός.
Αν ισχύουν όσα λέει ο spirit, οι δύο αυτοί κύριοι αντί να τους καλέσουν σε απολογία θα έπρεπε να τους συγχαρούν για την προσπάθεια που κάνουν να προβάλουν τον κινηματογράφο.
Αν τώρα θεωρούν τον κινηματογράφο μαγαζάκι τους που πρέπει να τους πάρουμε την άδεια και μάλιστα γραπτή για να μιλήσουμε για το σινεμά της πόλης μας, είναι βαθιά νυχτωμένοι οι άνθρωποι.
Ας δώσουν λοιπόν τα εύσημα στα παιδιά που έδωσαν εξηγήσεις στο κοινό για το πως λειτουργεί το σινεμα της πόλης κι ας αφήσουν τα μικροπολιτικά παιχνιδάκια που δεν θα τους βγουν σε καλό, αφού ήδη ο κόσμος τους κράζει.
Ερώτηση: Αντί να γράψω ένα ψυχρό κείμενο για το Βλάχικο Γάμο της Θήβας, λέω να μιλήσω με ένα βλάχο καλύτερα.
Από ποιον πρέπει να πάρω άδεια;
spirit.ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΥ ΠΩΣ ΤΟ ΕΜΑΘΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΕΛΙΚΑ Η ΛΑΣΠΟΛΟΓΕΙΣ
ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΚΑΤΣΕΛΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ …ΚΑΠΝΟΣ.
ean thimame kala epi xoyntas den apagorevotane na milisis.den nomizo o katselis na einai aytis tis fasis.ektos kai an hthele na paroyn kai se ayton sinentefkdi h oti ola aytos ta kani.admin akoys mipos na toy paris mia sinentefki
δεν καταλαβαινω τον λογο που καποιοι πειραχτηκαν απο την συνεντευξη αυτη!Τι πραγματικα ενοχλησε τον κυριο Κατσελη και τους αλλους?Ας ασχοληθουν οι κυριοι αυτοι με τα πραγματικα προβληματα της επιχειρησης(όπως π.χ. η μισθοδοσιες των υπαλληλων) και ας αφησουν τους υπαλληλους στην ησυχια τους!Βεβαια ,οταν εχεις να κανεις με διπλοθεσιτες και τριτοθεσιτες αυτα συμβαινουν!Αυτοι εχουν λυσει το οικονομικο τους προβλημα!Και μην ξεχνατε Κυριοι!!!Οι δημαρχιακες εκλογες πλησιαζουν….
Από Χρήστος Α. Ανδριανός
Καθώς το όνομά μου αναφέρθηκε από κάποιους αναγνώστες του blog οι οποίοι, προφανώς ο καθένας για τους δικούς του λόγους και με τρόπο μάλλον μη δίκαιο κατασκευάζει μάγισσες προς την πυρά χωρίς επί της ουσίας να γνωρίζει πράγματα, πρόσωπα ή καταστάσεις, και παρά το γεγονός ότι μάλλον αντίκειται στην δεοντολογία μου να συμμετέχω σε σχολιασμό ανωνύμων δημοσιευμάτων στο διαδίκτυο, θεωρώ ότι επί του προκειμένου θα πρέπει να λάβω κάποια θέση ως μέλος του Δ.Σ. της ΔΗ.Κ.Ε.Θ., ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΑ:
Προσωπικά θεωρώ ότι, αν μη τι άλλο, η όποια Διοίκηση της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Θηβών, (ΔΗΚΕΘ) θα πρέπει ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΠΟΙΣ να ασκεί τά καθήκοντα πού της έχουν ανατεθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Θηβαίων, τόσο απέναντι στους Θηβαίους πολίτες στους οποίους απευθύνεται με το κοινωνικό της έργο, η Επιχείρηση, όσο και απέναντι στους εργαζομένους της Επιχείρησης. Η λογική του «πολιτικού κόστους» η οποία μέχρι σήμερα είναι τόσο προσφιλής τόσο στις πολιτικές Διοικήσεις όσο και σε Διοικήσεις διαφόρων Δημόσιων – Δημοτικών φορέων, μάλλον θα πρέπει να διαγραφεί από την καθημερινή κοινωνική μας πρακτική υπέρ της πραγματικής Διαφάνειας στις διαδικασίες των κέντρων αποφάσεων, του Εκσυγχρονισμού και της Σύγχρονης οργάνωσης.
Η ΔΗ.Κ.Ε.Θ., όπως άλλωστε και κάθε Επιχείρηση είτε αυτή είναι Δημοσίου Δικαίου είτε είναι Ιδιωτικού Δικαίου όπως είναι η ΔΗ.Κ.Ε.Θ., αποτελεί έναν ενιαίο οργανισμό ο οποίος λειτουργεί με συγκεκριμένο Εσωτερικό Κανονισμό (Διοικητικό Οργανόγραμμα και Καθηκοντολόγιο), ο οποίος σε κάθε περίπτωση τηρείται από όλο το προσωπικό της Επιχείρησης και την Διοίκησή της, για να μπορεί, η Επιχείρηση (η κάθε Επιχείρηση), να διατηρεί την εσωτερική της λειτουργική δομή και συνοχή και να έχει αποτελεσματικότητα στο έργο της προς τά έξω.
Πόσω δε μάλλον όταν μία Επιχείρηση, όπως είναι η ΔΗ.Κ.Ε.Θ., η οποία είναι επιφορτισμένη με το έργο ενός μεγάλου αριθμού διαφορετικών μεταξύ τους δραστηριοτήτων, όπως είναι το Συνεδριακό Κέντρο, το Δημοτικό Ωδείο, η Φιλαρμονική, το θέατρο Μοσχοποδίου, το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής και το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης.
Σήμερα, ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΕΡΑΙΤΩΣ οι υπάλληλοι οι οποίοι εργάζονται στην ΔΗ.Κ.Ε.Θ., υφίστανται «πιέσεις» στο εργασιακό τους περιβάλλον καθώς όλες οι ανωτέρω δραστηριότητες της Επιχείρησης υλοποιούνται από αυτούς με υπέρβαση (πολλές φορές) της προσωπικής δυνατότητας ενός εκάστου, ελλείψει προσωπικού τόσο αριθμητικά όσο και προσωπικού το οποίο θα έπρεπε να είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο για να μπορεί να ανταποκριθεί σε κάποιες συγκεκριμένες απαιτήσεις της Επιχείρησης.
Δυστυχώς, οι τρέχουσες οικονομικές συγκυρίες στον Δήμο μας και η γενικότερη κατάσταση των δημοσιονομικών στην χώρα μας, δεν ευνοούν την πρόσληψη, τουλάχιστον προς το παρόν, επί πλέον προσωπικού. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όχι μόνο όλο ανεξαιρέτως το προσωπικό της ΔΗ.Κ.Ε.Θ. αλλά και τά μέλη του Δ.Σ. να αναλαμβάνουν ανιδιοτελώς ευθύνες και καθήκοντα τά οποία αφορούν στο λειτουργικό αλλά και εκτελεστικό ακόμη κομμάτι της Επιχείρησης έτσι ώστε να μην επιβαρυνθεί η Επιχείρηση με επί πλέον έξοδα προσλήψεως Διευθυντικού ή άλλου εξειδικευμένου ή μη προσωπικού το οποίο της είναι απαραίτητο.
Τό έργο της ΔΗ.Κ.Ε.Θ. (πρώην ΔΕΠΟΑΘ) υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει στο μέλλον (και όσο θα υφίστανται τέτοιου είδους κοινωνικού χαρακτήρα επιχειρήσεις) ανεξαρτήτως της εκάστοτε Διοικήσεως. Ως εκ τούτου, προσωπικά θεωρώ ότι τόσο η εσωτερική δομή οργάνωσης όσο και η Αρχή της εσωτερικής λειτουργίας της Επιχείρησης θα πρέπει πάντα να παραμένει αδιάρρηκτη από όλους εμάς πού σήμερα ή την υπηρετούμε ή εργαζόμαστε σε αυτήν, έτσι ώστε η ίδια η Επιχείρηση να μπορεί συνολικώς και διαχρονικώς να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τά Δημόσια- Δημοτικά κονδύλια τά οποία σε τελευταία ανάλυση αποτελούν περιουσία των ίδιων των πολιτών και να μπορεί να υλοποιεί τους σκοπούς πού έχουν τεθεί στο Καταστατικό της υπέρ των πολιτών και πάντα σε συνεργασία με την Δημοτική Αρχή η οποία, επί της ουσίας, αποτελεί και τον κεφαλαιούχο οικονομικό τροφοδότη της Επιχείρησης.
Κλείνοντας θα ήθελα να προσκαλέσω ή μάλλον να παρακαλέσω ευγενικά όλους εσάς πού ανωνύμως καταδικάζετε συμπολίτες πού εσείς γνωρίζετε χωρίς όμως εκείνοι να σας γνωρίζουν, αλλά και όποιον Θηβαίο πολίτη θα το επιθυμούσε, στις εργασίες του Δ.Σ. της ΔΗ.Κ.Ε.Θ. έτσι ώστε όλο και περισσότεροι Θηβαίοι πολίτες να συμμετέχουν ενεργά σε διαδικασίες οργάνων και φορέων οι οποίοι τους αφορούν, έμμεσα ή άμεσα, αλλά παραλλήλως να διαμορφώσουν και δική τους πραγματική άποψη.
Και για να το πάω ακόμη μακρύτερα, επειδή η ΔΗ.Κ.Ε.Θ. είναι μία Επιχείρηση η οποία έχει άμεση ανάγκη από την έμπρακτη συμμετοχή και προσφορά εργασίας των Θηβαίων πολιτών σε πάρα πολλούς τομείς και δραστηριότητές της, παρακαλείσθε όπως συμμετάσχετε στο έργο της Επιχείρησης, ο καθ’ ένας στο μέτρο τών δυνατοτήτων του και του χρόνου πού διαθέτει.
Στον δρόμο όλοι οι Θηβαίοι πολίτες μεταξύ μας, γνωστοί τε και άγνωστοι, θα πρέπει να μάθουμε να καλημερίζουμε ο ένας τον άλλον και να ανταλλάσσουμε ανοιχτά τις όποιες απόψεις μας χωρίς κοινωνικές φοβίες ή άλλες ιδεολογικές αγκυλώσεις πού μας οδήγησαν στην σημερινή μας παρακμή, σε ένα σύγχρονο ιδεολογικό και πολιτιστικό Μεσαίωνα. Διαφορετικά άς πάψουμε να μεμφόμεθα τους πολιτικούς μας ταγούς για τά αποτελέσματα πού έχει η Παγκοσμιοποίηση στην καθημερινή λειτουργία της Δημοκρατίας μας, στην καθημερινή μας συμπεριφορά, ακόμη και σε αυτήν την πόλη.
Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία
Χρήστος Α. Ανδριανός
Μέλος του Δ.Σ. της ΔΗΚΕΘ
Οπως διαπίστωσα από το κείμενο του κ. Ανδριανού, δεν υπήρξε διάψευση…
Να καλωσορίσουμε τον κ. Ανδριανό και να σημειώσουμε τα εξής:
Πολύ ωραίο κείμενο για τη λειτουργία της ΔΗΚΕΘ και όλα όσα αναφέρετε παραπάνω.
Εκείνο που δεν καταλαβαινω προσωπικά είναι γιατί να προκαλέσετε μια τέτοια αναστάτωση για ένα αρθρο που αφορά τον κινηματογράφο και όχι συνολικά την επιχείρηση της οποίας είστε μέλος.
Και επίσης να μας εξηγήσετε, αν έχετε την διάθεση, τι σημαίνει «η εφαρμογή του εσωτερικού κανονισμού της επιχείρησης» αφού σας ενδιαφέρει η ουσία και όχι οι τύποι!
Είναι ο ίδιος κανονισμός που εφαρμόστηκε στην πρόσφατη για παράδειγμα, περίπτωση της εκδήλωσης του πατέρα Νεκτάριου, ο όποίος είχε 2 ΜΗΝΕΣ πριν κλείσει, το ΣΆΒΒΑΤΟ 13 Φεβρουαρίου το Συνεδριακό, είχε κάνει την προετοιμασία του και η Διοίκηση της ΔΗΚΕΘ εντελώς ξαφνικά του είπε να βρει άλλη ημερομηνία γιατί θα παρουσιάσει το βιβλίο του ο κ. Κατσιμπάρδης;
Θα μπορούσα να αναφέρω κι άλλα παραδείγματα, αλλά στην περιπτωση μας δεν μας απασχολεί η λειτουργία της ΔΗΚΕΘ, αλλά μια συζήτηση, συνέντευξη πέστε την όπως θέλετε που κάναμε με τα τρία πρόσωπα που συναντά κανείς πηγαίνοντας στον κινηματογράφο.
Δεν θεωρήσαμε ότι έπρεπε να ζητήσουμε άδεια από κανέναν αφού η αγωνία όλων μας είναι να στηριχθεί ο κινηματογράφος της πόλης μας, με όποιο τρόπο μπορεί ο καθένας.
Επίσης θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τα παιδιά για την ταλαιπωρία στην οποία υποβλήθηκαν και την ψυχολογική πίεση που δέχθηκαν, αθελα μου στην προσπάθεια μου να αναδείξω το θέμα του κινηματογράφου.
Φαίνεται ότι το μοναδικό πρόβλημα ήταν αυτό, το γεγονός δλδ ότι μίλησαν στο exeisminima, γιατί σε αλλη περίπτωση δεν νομίζω ότι θα υπήρχε καθόλου τέτοιου είδους αντίδραση.
admin
Κύριε XΡΗΣΤΟ Α. ΑΝΔΡΙΑΝΕ αναφέρατε στο σχόλιό σας: «…..όνομά μου αναφέρθηκε από κάποιους αναγνώστες του blog οι οποίοι, προφανώς ο καθένας για τους δικούς του λόγους και με τρόπο μάλλον μη δίκαιο κατασκευάζει μάγισσες προς την πυρά χωρίς επί της ουσίας να γνωρίζει πράγματα, πρόσωπα ή καταστάσεις, και παρά το γεγονός ότι μάλλον αντίκειται στην δεοντολογία μου να συμμετέχω σε σχολιασμό ανωνύμων δημοσιευμάτων στο διαδίκτυο….»
ΕΡΩΤΗΣΗ: Αφού δεν είχατε σκοπό να απαντήσετε επί του πρακτέου ,ποιός ο λόγος να απαντήσετε αόριστα ;
ΕΡΩΤΗΣΗ: Γνωρίζεται ποιός είναι ο λόγος κατασκευής και ύπαρξης ενός οποιουδήποτε blog;
ΕΡΩΤΗΣΗ: Αν σας ζητούσαμε απολογισμό έργου , τι ακριβώς θα απαντούσατε ;
ΕΡΩΤΗΣΗ: Τελικά αυτά που αναφέρονται περί απολογίας των εργαζομένων ισχύουν ή είναι φήμες ;
ΣΧΟΛΙΟ : Λέτε :»…Πόσο δε μάλλον όταν μία Επιχείρηση, όπως είναι η ΔΗ.Κ.Ε.Θ., η οποία είναι επιφορτισμένη με το έργο ενός μεγάλου αριθμού διαφορετικών μεταξύ τους δραστηριοτήτων, όπως είναι το Συνεδριακό Κέντρο, το Δημοτικό Ωδείο, η Φιλαρμονική, το θέατρο Μοσχοποδίου, το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής και το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης….»
Αλήθεια, μια και το θίξατε, για πείτε μου όλες αυτές οι….παραπάνω δραστηριότητες πόσο….εύρυθμα λειτουργούν , οι υπάλληλοι είναι πληρωμένοι και εξοφλημένοι στο ακέραιο ……;
Και κάτι ακόμα !!
Ακούστε κύριε, η ανωνυμία στα blog είναι όντος μερικές φορές όπλο του «καλοθελητή» bloger !!!
Όμως πιστέψτε με η ανωνυμία αυτή για τον απλό πολίτη δυστυχώς για εσάς τους «επωνύμους» και δυστυχώς για εμάς τους «ανώνυμους» είναι άμυνα απέναντι στην όποια «σαπίλα» και δεν υπονοώ απολύτως τίποτα για το άτομό σας!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!
admin,μην χαλιεσαι…
ο κυριος Ανδριανος εψαχνε 5 λεπτα δημιοσιοτητας και του τη δωσατε. Οταν εισε no name ψαχνεις να βρεις τροπους να δειξεις οτι υπαρχεις.
(ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ-ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ…)
Μετα το Πνευματικο Κεντρο που τα εκανε μπαχαλο πηγε στη ΔΗΚΕΘ. Γιατι θεε μου αυτη η πολη να εχει μ@λ@κομαγνητη.Βεβαια σαν τσιρακι προσφερει μια ακομη φορα υπηρεσιες στον προεδρο του…
Α ΡΕ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΗ.
ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΤΡΩΣ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΚΕΘ ΠΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΒΑΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ.
ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΩΔΕΙΟ….ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΜΟΣΧΟΠΟΔΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.
ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ.
ΑΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ. ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ
«Ο/Η ΑL λέει:
5 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:07 μμ
Καλή δύναμη παιδιά, συνεχίστε και αφήστε τους να λένε….»
Συμφωνώ κι επαυξάνω…
Φαντάζομαι να καταλάβαμε όλοι δύο πράγματα:
1. Η διοίκηση της δηκεθ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ να καλέσει τα παιδιά σε απολογία. Διαφορετικά ο κ. Ανδριανός δεν θα έγραφε τόσο μεγάλο κείμενο, για να μιλήσει για «εφαρμογή εσωτερικού κανονισμού» και να μη διαψεύσει τα περί πειθαρχικού ελέγχου. Πρέπει τώρα και να μας πει, αν υπάρχει στον εσωτερικό κανονισμό και απαγόρευση στους εργαζόμενους να δίνουν συνεντεύξεις, και μάλιστα ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ!!! Γιατί αν έχουν κάνει και τέτοιο εσωτερικό κανονισμό, είναι για γέλια.
2. Μετά το θόρυβο που δημιουργήθηκε, είναι πιθανό να μην καλέσουν τελικά τα παιδιά σε απολογία.Αυτό θα είναι νίκη πρώτα απ’ όλα των ίδιων των παιδιών, και μετά του blog και δική μας. Αρκεί να μην ξεχάσουμε τον κ. Κατσέλη και τον κ. Ανδριανό όταν έρθει η ώρα…
Χρήστος Ανδριανός
Αγαπητέ admin.
1. Λυπάμαι πολύ πού παρά την σαφήνεια της διάθεσης αλλά καί των θέσεών μου και τις τόσες πληροφορίες τις οποίες παρείχα σχετικά με την λειτουργία της Επιχείρησης, δεν μπορείτε ή μάλλον δεν θέλετε να αποδεχθείτε ότι ο οποιοσδήποτε, «ανωνύμως» μέν συντεταγμένα δέ, μέσα από το blog σας έχει το δικαίωμα να μού προσάπτει ενοχή (ζητώντας μάλιστα καί διάψευση…!) για ….. ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ή ΣΚΕΨΕΙΣ τις οποίες πιθανόν έχω στο μυαλό μου… Μια τέτοια πράξη ούτε Νομικώς, ούτε Δεοντολογικώς ούτε Ηθικώς είναι αποδεκτή από το Δημοκρατικό μας Πολίτευμα. Δεν είμαι ούτε ο κατάλληλος άνθρωπος της ΔΗΚΕΘ ούτε θεωρώ τον εαυτό μου σε θέση να κρίνει περιπτώσεις πού αφορούν σε θέματα προσωπικού της Επιχείρησης.
2. Μην αυτοκολακεύεσθε αγαπητέ μου λέγοντας πώς το πρόβλημα είναι το δικό σας blog. Αλλού βρίσκεται το θέμα και το γνωρίζετε. Εάν πράγματι επιθυμούσατε να βοηθήσετε στην ανάπτυξη του κινηματογράφου από προσωπικό ενδιαφέρων, τότε γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι θα μπορούσατε να κάνετε κάτι τέτοιο χωρίς καμία συνέντευξη (με φωτογραφίες, video, κλπ) ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ή άλλον ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ αλλά σε άμεση συνεννόηση με την αρμόδια Προϊσταμένη της Επιχειρήσεως. Εάν τυχόν είχατε την αρμοδιότητα του Δ/ντού της Επιχείρησης, τι πράγματι θα κάνατε αγαπητέ σε μία τέτοια περίπτωση…? Αυτό πού πράξατε ή κάτι άλλο πιο ουσιώδες και στοχευμένα …?
3. Επειδή θεωρώ ότι η ουσία της χθεσινής μου επιστολής συμπυκνώνεται στις τελευταίες παραγράφους, θα ήθελα να επαναλάβω την πρότασή μου, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΣΑΣ, ότι όλοι οι Θηβαίοι πολίτες θα έπρεπε να συνταχθούν σε ομάδες προσφοράς εθελοντικής εργασίας, ανιδιοτελώς, πλαισιώνοντας όλες ανεξαρτήτως τις Δημοτικές Επιχειρήσεις του Δήμου μας με κοινωφελή χαρακτήρα και νά σταματήσουμε την λασπολογία κατά των ανθρώπων οι οποίοι προσφέρουν σε αυτές επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον και την κριτική μας στην ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ και τις ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ των οργάνων στα οποία λαμβάνονται οι αποφάσεις. Και για να γίνω ακόμη πιο τολμηρός, προσωπικώς δεν με αφορά πιά θα είναι η εκάστοτε Δημοτική Αρχή αλλά πώς αυτή η Δημοτική Αρχή θα εργάζεται υπέρ του πολίτη.
Ελπίζω αυτήν την φορά να γίνω ακόμη πιο σαφής.
Ευχαριστώ και πάλι
Χρήστος Α. Ανδριανός
alla 5 lepta dimosiotitas alla kai glipsimo sto Sbigo blepo me ti deuteri
pas kala Andriane. apo 76 stauroys se blepo stoys 77.
…και δυό χορεύουν…
Τελικά δεν κατάλαβα: Σε ποιό παράπτωμα έχουν υποπέσει τα παιδιά; Από πού προκύπτει ότι είναι παράπτωμα η διαφήμιση του σινεμά;
Και αν τίποτα από αυτα δεν ισχυει, γιατί το μέλος του διοικ. συμβουλίου της δηκεθ κ. Ανδριανός δεν λέει σε απλά και κατανοητά ελληνικά, ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα;
Και τι υπονοεί ο κ. Ανδριανός, όταν επικρίνει το διαχειριστή; Οτι έκανε κάτι σκόπιμα; και τι είναι αυτό το κάτι; και ποιόν βλάπτει αυτό το κάτι;
Ανώνυμε, θα απαντήσει πάλι ο κ. ανδριανός..άλλα 5 λεπτά δημοσιότητας..θα του βγουν σε καλό όμως;;
sto thema kirie andriane sto thema
Αγαπητέ κ. Ανδριανέ
1.από το παραπάνω κείμενο σας προκύπτει ότι δεν θέλετε και δεν επιθυμείτε να ξεκαθαρίσετε μια αναστάτωση που εσεις ο ίδιος δημιουργήσατε χωρίς λόγο και αιτία, αντιθέτως την συντηρείτε με λόγο που να με συγχωρέσετε και πάλι δεν είναι κατανοητός.
Υπάρχει θέμα ή δεν υπάρχει;
2. Δεν αυτοκολακεύομαι και δεν αυτοπροβάλομαι (ίσως κακώς)μέσα από τη παρούσα σελίδα, όπως ίσως έχετε διαπιστώσει. Αντίθετα η σελίδα «χτυπιέται» από την πρώτη ημέρα λειτουργία της για ευνόητους λόγους αλλά αντέχει.
Χαίρομαι πάντως άν το exeisminima δεν αποτελεί το λόγο του προβλήματος. Στο υποθετικό ερώτημα σας απαντώ απλά ότι δεν θα έχανα χρόνο με ανούσια πράγματα, όπως θα μου επιτρέψετε, κάνετε εσείς αυτη την ώρα. Ως απλός πολίτης, νομίζω ότι στο μέτρο του δυνατού, χωρίς να μου το ζητήσει κανείς, πιθανώς λέω, να έχω βοήθήσει περισσότερο τον κινηματογράφο ακόμα και από μέλη του ΔΣ της επιχείρησης.
3.Ενδιαφέρουσα η πρόταση σας, δεν θα διαφωνήσει κανείς, αλλά για να ζητήσεις τέτοιου είδους προσφορά, θα πρέπει ανεξάρτητα με τις καλές προθέσεις η κεφαλή να εμπνέει πάνω από όλα.
Επιτρέψτε μου και πάλι σαν ΑΕΚτζής να γνωρίζω το θέμα αφού είμαι άλλωστε υπέρ της δημιουργίας ΠΑΕ Λαικής Βάσης…
Δεν θελω να επεκταθώ άλλο στο θέμα, περιμένω να πρυτανεύσει η λογική!
«3. Επειδή θεωρώ ότι η ουσία της χθεσινής μου επιστολής συμπυκνώνεται στις τελευταίες παραγράφους, θα ήθελα να επαναλάβω την πρότασή μου, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΣΑΣ, ότι όλοι οι Θηβαίοι πολίτες θα έπρεπε να συνταχθούν σε ομάδες προσφοράς εθελοντικής εργασίας, ανιδιοτελώς, πλαισιώνοντας όλες ανεξαρτήτως τις Δημοτικές Επιχειρήσεις του Δήμου μας με κοινωφελή χαρακτήρα και νά σταματήσουμε την λασπολογία κατά των ανθρώπων οι οποίοι προσφέρουν σε αυτές επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον και την κριτική μας στην ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ και τις ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ των οργάνων στα οποία λαμβάνονται οι αποφάσεις. Και για να γίνω ακόμη πιο τολμηρός, προσωπικώς δεν με αφορά πιά θα είναι η εκάστοτε Δημοτική Αρχή αλλά πώς αυτή η Δημοτική Αρχή θα εργάζεται υπέρ του πολίτη.
Ελπίζω αυτήν την φορά να γίνω ακόμη πιο σαφής.»
Κύριε Ανδριανέ συμφωνώ με αυτά που λέτε. Δεν μένει τίποτα άλλο παρά να αποδείξετε την καλή κι αλτρουιστική σας θέση και θέληση εξαιρώντας ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ τον εαυτό σας από την τακτική μισθοδοσία μιας κι όλοι γνωρίζουμε την δεινή οικονομική κατάσταση στο Δήμο Θηβαίων.
Βεβαίως και γίνατε σαφής δεν έχετε λοιπόν τίποτα άλλο να κάνετε από το να λειτουργήσετε παραδειγματικά επιβεβαιώνοντας τις καλές σας προθέσεις εξαιρώντας τον εαυτό σας από την μισθοδοσία.
spirit για λέγε λοιπόν που τα έμαθες όλα αυτά που ισχυρίζεσαι τις τελευταίες μέρος στο συγκεκριμένο thread?
Και να μας εξηγήσεις για ποιον λόγο είναι υποχρεωμένος να απαντήσει κάποιος στις ανώνυμες δήθεν καταγγελίες σου?
Υπάρχει φόνος δίχως πτώμα? Διότι αυτό προσπαθείς να αποδείξεις με τα posts που έχεις αναρτήσει.
Για λέγε λοιπόν ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να σχολιάζεις ανώνυμα και ψευδώς τους υπάλληλους της ΔΗΚΕΘ και που έμαθες ότι είχε την όποια πρόθεση ο οποιοσδήποτε να προβεί σε «έλεγχο» όπως ήδη ανέφερες πολλές φορές.
Ο στόχος σου είναι να διαφημίσεις την όποια καλή δουλειά κάνουν τα παιδιά στον κινηματογράφο, να δυσφημίσεις κάποιους, η να διαφημίσεις κάποιους μέσω του παλιού τρικ της αρνητικής διαφήμισης?
Πουθενά δεν σχολίασες την εργασία των υπαλλήλων κάτι το οποίο αποδεικνύει ότι κάνεις φτηνή προπαγάνδα και κιτρινισμό μέσα στο blog.
ΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ
ΟΥΣΤ ΡΕ!!!!
Μάλιστα! Δεν είχα σκοπό να σχολιάσω σε αυτό το άρθρο, αλλά κάποιοι μας προκαλούν!
Το ακούσαμε και αυτό! Να πλαισιώσουμε τις δημοτικές Επιχειρήσεις με ομάδες προσφοράς ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥς ΤΟΥΣ ΘΗΒΑΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ!!
Δηλαδή οι Θηβαίοι πολιτες δεν έχουν άλλες δουλειές να κάνουν! Δεν αφιερώνουν χρόνο και σωματικη και ψυχική κουραση στις δουλειές τους, δεν έχουν αλλα ενδιαφέροντα, ασχολίες, συμμετοχή σε συλλόγους και σε ομάδες ΟΝΤΩΣ πραγματικού εθελοντισμού, παρά πρέπει να καταθέσουμε εθελοντικά επιπλέον χρόνο και κόπωση σε ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, και μαλιστα δημοτικές. Νομίζω ότι αυτές οι επιχειρήσεις έχουν εργαζόμενους. Νομίζω οτι ο Δήμος γενικά έχει αρκετούς εργαζομενους, αν θέλουν να βοηθήσουν.
Όσο για τον κιν/φο, στηρίζουμε αυτού του είδους την επιχείρηση πηγαίνοντας να παρακολουθήσουμε τις ταινίες που παίζονται. Και στηρίζουμε τα παιδιά που τον δουλευουν(τον κιν/φο) με τον τρόπο μας, με μια είδους ηθική ανταμοιβή…
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑς ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ, κατι το οποιο δεν διαβλέπουμε. Αντιθέτως οι προισταμενοι βάζουν τρικλωποδιες στους υφισταμενους!
Δυστυχως αυτο συμβαίνει σε πολλές δημόσιες επιχειρήσεις. Οι διευθυντάδες να απαξιώνους τους πραγματικούς εργαζομενους, αυτούς που προσφέρουν πραγματικά.
Κύριε Ανδριανέ, αν θέλετε μπορείτε να μας δείξετε ένα δικό σας παράδειγμα εθελοντικής εργασίας. Κάντε την αρχή εσεις, που για να τα λέτε αυτά μάλλον έχετε χρόνο και χρήμα…Γιατί εμείς δεν έχουμε…
Το τσάμπα πέθανε στην Ελλάδα απο τότε που διευθυντάδες, προισταμένοι, προεδροι δημοσιων Οργανισμών και Δημοτικών Επιχειρήσεων, αντι να εργάζονται πραγματικά, να αναλαμβάνουν τις ευθυνες τους, και να στηρίζουν τους υφιστάμενούς τους, προσπαθούν να οικειοποιηθούν το έργο και τον κόπο των εργαζομενων.
Και κυρίως, όπως είπε συνομιλητής, έχετε πάψει να εμνέετε για να σας προσφέρουμε και εθελοντική εργασία………
antreas
1. Ακόμα δεν υπάρχει διάψευση. σου λέει κάτι αυτό;
2. Επαναλαμβάνω όσα έγραψα για τα παιδιά:
Ο/Η spirit λέει:
10 Φεβρουαρίου 2010 στις 2:08 μμ
Τελικά δεν κατάλαβα: Σε ποιό παράπτωμα έχουν υποπέσει τα παιδιά; Από πού προκύπτει ότι είναι παράπτωμα η διαφήμιση του σινεμά;
Ο/Η spirit λέει:
9 Φεβρουαρίου 2010 στις 8:48 μμ
Φαντάζομαι να καταλάβαμε όλοι δύο πράγματα:
1. Η διοίκηση της δηκεθ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ να καλέσει τα παιδιά σε απολογία. Διαφορετικά ο κ. Ανδριανός δεν θα έγραφε τόσο μεγάλο κείμενο, για να μιλήσει για «εφαρμογή εσωτερικού κανονισμού» και να μη διαψεύσει τα περί πειθαρχικού ελέγχου. Πρέπει τώρα και να μας πει, αν υπάρχει στον εσωτερικό κανονισμό και απαγόρευση στους εργαζόμενους να δίνουν συνεντεύξεις, και μάλιστα ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ!!! Γιατί αν έχουν κάνει και τέτοιο εσωτερικό κανονισμό, είναι για γέλια.
Αυτά έχω γράψει για τα παιδιά που εργάζονται στον κινηματογράφο. Αν δεν κατάλαβες τι έγραψα, να στο πω λιανά: ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, κάποιοι θέλουν να τα περάσουν άπό απολογία. Και ενώ υπήρξαν ΔΥΟ κείμενα μέλους του δσ της δηκεθ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΔΙΑΨΕΥΣΗ.
Εγώ λοιπόν, ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. Και προσπαθώ να ΑΠΟΤΡΕΨΩ μια ενέργεια του δσ της δηκεθ, που θα οδηγούσε τους εργαζόμενους της δηκεθ στη νοοτροπία «δε βαριέσαι, γιατί να αγχώνομαι για τη δουλειά μου;; Για να απολογούμαι;;».
ΕΣΥ, ΠΟΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ;;;
spirit
Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε το εξής παράδοξο:
δεν εφαρμόζετε η παραπομπή πειθαρχικού ελέγχου
τι μπορεί να σημαίνει αυτό?
ότι όντως δεν υπήρχε πρόθεση παραπομπής,
ή ότι η έγκαιρη παρέμβαση σου δημοσιεύοντας
το απέτρεψε το γεγονός?
ΚΥΡΙΕ ΑΝΔΡΙΑΝΕ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗΣ ΣΕ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ?
ΟΛΟΙ ΣΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΡΩΤΑΝΕ ΚΙ
ΑΝ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ spirit
Υ.Γ.
ελπίζω να σε κάλυψε η απάντηση μου spirit
Απόλυτα. Αυτό περιμένω και εγώ. Για να είμαι ακόμα πιό ακριβής, ελπίζω να μην υπάρξει τελικά παραπομπή, και ας με θεωρήσεις αναξιόπιστο, δεν πειράζει. δεν είναι αυτό το θέμα μας.
poipon giati pigeno sxetika sixna sto cinema kai isos kai kapoioi apo toys parapano oti ta paidia ergazonte sklira to gnorizoyn.pros ti omos to fteksimo toys kirie andriane.as mas apantisete telika tha perasoyn pitharxiko nai h oxi
ΓΙ’ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΝΔΡΙΑΝΟ…!!! Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΞΥΛΙΝΗ ΓΛΩΣΣΑ…
Kαι αφού λύθηκε η παρεξήγηση μεταξύ ΑΝΤΡΕΑ και spirit και μπήκε το νερό στ’ αυλάκι, να κάνω κι εγώ μία ερώτηση καθώς δεν φημίζομαι για την σπιρτάδα μου και την εξυπνάδα μου ;;
Κύριε Ανδριανέ τι εννοείς λέγοντας «….. ότι όλοι οι Θηβαίοι πολίτες θα έπρεπε να συνταχθούν σε ομάδες προσφοράς εθελοντικής εργασίας, ανιδιοτελώς, πλαισιώνοντας όλες ανεξαρτήτως τις Δημοτικές Επιχειρήσεις του Δήμου μας με κοινωφελή χαρακτήρα και να σταματήσουμε την λασπολογία κατά των ανθρώπων οι οποίοι προσφέρουν σε αυτές επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον και την κριτική μας στην ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ και τις ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ των οργάνων στα οποία λαμβάνονται οι αποφάσεις. Και για να γίνω ακόμη πιο τολμηρός, προσωπικώς δεν με αφορά πια θα είναι η εκάστοτε Δημοτική Αρχή αλλά πώς αυτή η Δημοτική Αρχή θα εργάζεται υπέρ του πολίτη……»
Κύριε απ’ ότι γνωρίζω τα….euroudakia που παίρνετε πρέπει να είναι…. αρκετά και απ’ ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω η «δουλεία» που κάνετε δεν είναι δα και η… κουραστική !!!
Επίσης γνωρίζω πως και το έργο που παράγεται δεν είναι και… τόσο…. μεγάλο γιατί θα το βλέπαμε!!!!
Ζητάτε από τον Θηβαίο πολίτη λοιπόν ,…. τον …. αιμοδότη σας να γίνει και εθελοντής υπάλληλος !!!!
Ρε !!!!! έχουμε τρελαθεί τελείως σ’ αυτή τη χώρα ;;;;;;
Ρε ΘΕΟΔΩΡΕ , τι λέει ο άνθρωπας ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!
Ρε «άρχοντα» τι λές και δεν γελάς , λύσαμε όλα τα προβλήματά μας και αφού δεν έχουμε τι να κάνουμε ας πάμε να πουλήσουμε μαλλί της γριάς στον κινηματόγραφο …. Έτσι για να περάσει ευχάριστα το απόγευμά μας !!!!!
Ρε εσένα κακώς δεν σε βάζουν στο Υπουργείο Εργασίας , θα έλυνες το πρόβλημα της ανεργίας σε μία νύχτα ….. «όλοι τσάμπα εργασία!!!»
Και να σε ρωτήσω κάτι ακόμη και να μείνει μεταξύ μας …. Εσύ προσφέρεις τις …… υπηρεσίες σου …….τσάμπα ;;;;;;;;;;
Πες μου ή μάλλον γράψε μου κύριε (γαμώ την ευγένειά μου….) πως την έκανες αυτή την σκέψη γιατί θα τον πάθω εγώ τον ντουβρουτσά … δεν υπάρχει περίπτωση !!!!!
Δηλαδή ρε μεγάλε δεν έχεις και μέτρο , γράφεις «….ότι όλοι οι Θηβαίοι πολίτες…» !!
Δηλαδή όχι ένας, άντε δύο ή τρείς αλλά πολλοί μακάκες ….και που ’σαι μην αρχίσεις τα φιλοσοφικά και καλά «….αν θεωρείς τον εαυτό σου μακάκα…»
Όχι δεν τον θεωρώ καθόλου μακάκα , τον θεωρώ πολύ μακάκα !!!!!!!!!!!!
ΖΗΤΩ Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ , ΖΗΤΩ Η ΔΗΚΕΘ , ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΤΩΜΑΓΙΑ , ΖΗΤΩ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ ΒΟΣΚΗΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!
ΝΤΟΥΒΡΟΥΤΣΑΣ ΕΙΠΑΜΕ ΜΕΓΑΛΕ !!!!!!
Κ.Η.
Μάθαμε ότι την Κυριακή μετά τον » Θάνατο του Γαμπρού» στην κεντρική πλατεία της Θήβας θα γίνει η τελετή ονομασίας των «3 Σωματοφυλάκων» από το μελος του Δ.Σ. της ΔΗ.Κ.Ε.Θ. κ. Ανδριανο Χρήστο, παρουσία των τοπικών φορέων.Επίσης οι υπόλοιποι υπάλληλοι της επιχείρησης θα κρεμαστούν στον πλάτανο έμπροσθεν της καφετέριας «ΑΘΗΝΑΙΚΟΝ» προς τιμήν των «3 Σωματοφυλάκων» ΣΕΡ Κ. «Εγώ τα κάνω όλα» Αραπίτσας, ΣΕΡ Θ.»Εγώ δεν ξέρω τίποτα,Μπαρμαν είμαι» Τσιριγώτης και ΣΕΡ Κ. «Πήρε κι εμένα η μπάλα» Τσολάκος.
Υ.Γ. Αφιερωμένο στον κ. Ανδριανό το τραγουδάκι: Την είδα την ξανθούλα «με το τζιπ» την είδα χθες αργά!
Ego den tha eimai stin teleti onomasias?
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CE%B9_%CE%A4%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%82_%CE%A3%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%82
Άστα να πάνε φίλε ΚΡΟΚ!!
Είναι εκτός πραγματικότητας οι άνθρωποι…
Στον κόσμο τους!!
Στο τέλος θα μας ζητήσουν να τους πληρώσουμε κιόλας έκαστος, για το . . . κοινωφελές έργο..!!
Γενικά δεν το ΄χεις πάρει χαμπάρι ότι όσο πιο πολλά δίνεις σε κάποιους, τόσο πιο πολλά ζητάνε?
Απορώ τι είχε στο μυαλό του όταν πρότεινε εθελοντική εργασία των πολιτών στο Δήμο! Γιατί άλλο ο εθελοντισμός (κοινώς τα κορόϊδα), και άλλο συμμετοχή στα κοινά.
Μήπως πρέπει π.χ. οι πολίτες να πάρουμε μπογιά και πινέλο και να βάψουμε τον τοίχο του παλιού Δημαρχείου στην πλατεία, που είναι γεμάτος απο συνθήματα και γκράφιτι απ΄την πλευρά του δρόμου??? Λέω μήπως?
Γιατί απ ‘ότι ξέρω ο Δημος πληρώνει μπογιατζήδες..! Αν κάνω λάθος, παρακαλώ διαψευστε με.
Αυτο λες ρε φίλε ΚΡΟΚ-άνθρωπε να εννοεί εθελοντική προσφορά στις δημοτικές επιχειρήσεις?
Κι έλεγα πώς να σκοτώσω την ώρα μου…???
pou eisai re admin?
mazepses olous tous anomalous edo mesa
polite skini ke sapuni gia periptosis oksias egefalo-malako-pathias onomazomenes gkoundour
gkoundourΤΟΣΟΙ ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΟΧΟ ΤΗΣ ΑΜΑΞΗΣ. ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ ΜΑΜΜΗ ΠΟΥ ΔΙΑΤΕΛΕΣΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΙ. ΑΣ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΗ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΟ
Δεν κατάλαβες MAKIS ότι ο gκoundour είναι υπάλληλος της επιχείρησης που δεν φάνηκε και αυτός λίγο. Αν και ο νταρτανιαν βρέθηκε σε αυτό το blogs έλα και εσύ στο αθηναϊκό να πάρεις το τίτλο σου gκoundour.ΘΕΟΔΩΡΕ ετοίμασε κομπόδεμα για τον Αδριανό γιατί παράγει έργο. ΚΡΟΚ όχι μόνο μαλλί της γριάς αλλά και τα α….. του παππού θα πουλήσουμε για αυτούς
Από τον Ιανουάριο του 2009, όταν εκλέχθηκα πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου, έπαψα να έχω οποιαδήποτε σχέση με τη ΔΗΚΕΘ. Στην επιχείρηση υπάρχει διοικητικό συμβούλιο,που έχει την απόλυτη αρμοδιότητα και ικανότητα να διαχειριστεί τις υποθέσεις της επιχείρησης. Παρέμβαση στο έργο του Δ.Σ. δεν πρόκειται να υπάρξει.
Προς αποκατάσταση της αλήθειας, αναφέρω τα εξής:
1. Κανένα μέλος του Δ.Σ. της ΔΗΚΕΘ δεν αμείβεται. Η συμμετοχή όλων είναι αφιλοκερδής.
2. Η προσφορά της ΔΗΚΕΘ στην πόλη είναι ακριβώς η παροχή των υπηρεσιών που αναφέρει ο κ. Ανδριανός. Αν κάποιος δεν επωφελείται από αυτές, αυτό δεν σημαίνει ότι η λειτουργία του Ωδείου, του Κινηματογράφου, ή του Βοήθεια στο Σπίτι ή της Κοινωνικής μέριμνας ή της Φιλαρμονικής ή του ιατροκοινωνικού Κέντρου των Τσιγγάνων ή του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής ή του Κέντρου Προληπτικής Ιατρικής είναι ασήμαντη. Ας ερωτηθούν οι 350 ηλικιωμένοι συμπολίτες μας, που έχουν την καθημερινή φροντίδα και τις υπηρεσίες της ΔΗΚΕΘ, και το ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ τους φαγητό, σε συνεργασία με την Τράπεζα Αγάπης.
3. Η άσκηση κριτικής σε πολιτικά πρόσωπα είναι συνηθισμένη και αναπόφευκτη. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να διαφωνεί με την πολιτική ενός Δήμου ή μιας Επιχείρησης. Η άσκηση κριτικής με μειωτικά σχόλια προς ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ είναι όμως απαράδεκτη. Η εργασία οποιουδήποτε είναι ΙΕΡΗ.