Σβίγγος: σκοτεινές δυνάμεις παρουσιάζουν τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο να είναι υπέρ της εγκατάστασης του εργοστασίου καύσης σκουπιδιών
By admin on Μαρ 15, 2010 with Σχόλια 56
Θήβα 15/03/2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τεράστια ήταν η συμμετοχή των φορέων και των πολιτών της Θήβας καθώς και της ευρύτερης περιοχής στο Πανθηβαϊκό Συλλαλητήριο της 12ης Μαρτίου 2010 κατά της εγκατάστασης μονάδας καύσης απορριμμάτων στη Θήβα.
Στην συγκέντρωση, που έγινε στην κεντρική πλατεία της Θήβας, ιδιαίτερο τόνο έδωσε η μεγάλη συμμετοχή των μαθητών όλων των σχολείων του Δήμου.
Σύσσωμη η Θήβα έδωσε ηχηρή απάντηση σε όσους σχεδιάζουν την εγκατάσταση της συγκεκριμένης μονάδας και διατράνωσε την πίστη των πολιτών ότι θα «παλέψουν για ένα καθαρό περιβάλλον όχι μόνο στο παρόν αλλά και στο μέλλον».
Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Δρ. Χημείας και Δ/ντης του 3ου Λυκείου Θήβας κ. Γεώργιος Φίλος ενώ τις θέσεις του Δήμου και κατ’ επέκταση των πολιτών εξέφρασε, σε χαιρετισμό που απηύθυνε, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Νικόλαος Σβίγγος.
Στο μεταξύ σε δηλώσεις του στα ΜΜΕ είπε χαρακτηριστικά:
«Αποκαλύφθηκαν σήμερα αυτοί οι οποίοι κρύβονται πίσω από σκοτεινές δυνάμεις που ήθελαν να παρουσιάζουν τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο να είναι υπέρ της εγκατάστασης του εργοστασίου καύσης σκουπιδιών. Είναι αυτοί οι οποίοι κατέβασαν το πανό από την Εθνική οδό. Είναι αυτοί οι οποίοι έπαιρναν σήμερα τηλέφωνα στα σχολεία και τις υπηρεσίες και έλεγαν ότι ματαιώθηκε το συλλαλητήριο. Δηλώνω για μια ακόμη φορά ότι είμαι στην πρώτη γραμμή για να μην εγκατασταθεί η μονάδα αυτή στην Θήβα γιατί πολύ απλά δεν την θέλει ο λαός της» .
Popularity: 5% [?]
Κατηγορία: Αυτοδιοίκηση • Νέα
Admin exeisminima:





Εχει και συνέχεια η δήλωση Σβίγγου σύμφωνα με το ηχητικό αρχείο που μας έστειλαν:
…Είναι αυτοί που ρυπάροντας μολύνουν την ηλεκτρονική επικοινωνία με τα ψευδή και κατάπτυστα δημοσιέυματα στα διάφορα blog(s) βιάζοντας κατά απαράδεκτο τρόπο την ηλεκτρονική επικοινωνία που τόσο απλόχερα προσφέρει η τεχνολογία…
Δηλώνω είμαι στην πρώτη γραμμή για να μην εγκατασταθεί η μονάδα αυτή στη Θήβα γιατί δεν τη θέλει ο λαός…
Ποια είναι τα blog κύριε Δήμαρχε;
o dimarxos den theli to egostasio..
to idio kai o nomarxis..
kai oloi oi vouleutes..
tote giati na gini?????
telika pios einai yper tis kausis ?
δημαρχε σε αυτα τα blog γραφουμε και λεμε την γνωμη μας χωρις να εχουμε το φοβο της απειλης σου γιατι μονο αυτο ξερεις να κανεις με οποιον δεν συμφωνει μαζι σου αλλα……ποσο νομιζεις οτι σου εμεινε?…αρχισε να μετρας σαν τους φανταρους.<<>>
admin
διάβασα με προσοχή το κείμενο που ανέφερες: δεν μίλησε για «κατάπτυστα BLOG». Μίλησε για κατάπτυστα δημοσιέυματα στα διάφορα blog, για τα οποία blog η αναφορά ήταν σε «ηλεκτρονική επικοινωνία που τόσο απλόχερα προσφέρει η τεχνολογία».
Εγώ λοιπόν δεν είδα καταγγελία κάποιου blog. Είδα ακριβώς το αντίθετο. Για το ότι κάποιοι εκμεταλλεύονται το δικαίωμα της ανωνυμίας για να γράφουν ό,τι θέλουν, και να παρουσιάζουν τα πράγματα όπως θέλουν, δεν νομίζω να είπε κάτι καινούργιο. Μην εξανίστασαι λοιπόν. Είναι αφνερό ότι δεν αφορά αυτό το blog. Αν είχα δει δικό σου δημοσίευμα που να αποδέχεται και να αναπαράγει τις δήθεν «κρυφές συμφωνίες» και τα δήθεν «κάτω από το τραπέζι» για το εργοστάσιο, θα σου τα έχωνα και εγώ, γιατί από πουθενά δεν έχει προκύψει κάτι τέτοιο. Το ότι κάποιοι ανώνυμα κάνουν τέτοιες συκοφαντιούλες στα blog, το ξέρουμε όλοι, έτσι δεν είναι;; Οσο για το απόσπασμα των δηλώσεών του για όσους προσπάθησαν να σαμποτάρουν τη συγκέντρωση, μάλλον λέει πολλά….
….εκτός αν εσύ έπαιρνες τηλέφωνο στα σχολεία, έτσι;;;
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ nick the greek.ΜΑΛΛΟΝ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΘΩΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΩΝ ΚΟΥΡΚΟΥΤΗ ΚΑΙ ΣΚΟΥΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΖΟΥΝ.ΠΟΙΟΙ ΑΡΑΓΕ ΣΑΜΠΟΤΑΡΗΣΑΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ?ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΣΚΙΖΑΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΕΙΑ ΤΟΥ ΔΥΙΛΙΣΤΗΡΙΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ???? ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ……..
@ nick the greek, ούτε για αστείο δεν λαμβάνω το τελευταίο. Εγώ όπως και πολύς κόσμος φαντάζομαι πρώτη φορά ακούσαμε περί σαμποτάζ από τον ίδιο τον Σβίγγο στην πλατεία.
Το ερώτημα μου ήταν ρητορικό δεν περιμένω απάντηση από κανέναν.
Εννοείται ότι το τελευταίο ήταν αστείο. Αν υπήρχε άλλη εντύπωση για το ρόλο και τις προθέσεις του blog, ούτε εγώ θα έγραφα, ούτε το blog θα είχε την απήχηση που έχει. Ομως, δες τα δύο κείμενα που ανάρτησες, ως ενιαία. Αλλάζει τελείως το νόημα. Το κείμενο γίνεται ως εξής:
«Αποκαλύφθηκαν σήμερα αυτοί οι οποίοι κρύβονται πίσω από σκοτεινές δυνάμεις που ήθελαν να παρουσιάζουν τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο να είναι υπέρ της εγκατάστασης του εργοστασίου καύσης σκουπιδιών. Είναι αυτοί οι οποίοι κατέβασαν το πανό από την Εθνική οδό. Είναι αυτοί οι οποίοι έπαιρναν σήμερα τηλέφωνα στα σχολεία και τις υπηρεσίες και έλεγαν ότι ματαιώθηκε το συλλαλητήριο. Είναι αυτοί που ρυπάροντας μολύνουν την ηλεκτρονική επικοινωνία με τα ψευδή και κατάπτυστα δημοσιέυματα στα διάφορα blog(s) βιάζοντας κατά απαράδεκτο τρόπο την ηλεκτρονική επικοινωνία που τόσο απλόχερα προσφέρει η τεχνολογία…
Δηλώνω είμαι στην πρώτη γραμμή για να μην εγκατασταθεί η μονάδα αυτή στη Θήβα γιατί δεν τη θέλει ο λαός της.»
Τελείως άλλο πράγμα, όπως παρατήρησε και ο GIANNIS
http://www.eleftheroslogos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=293&Itemid=38
Μεταξύ άλλων ο φίλτατος κύριος δήμαρχός μας δηλώνει:
«…έχουμε την ευκαιρία με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ της ΔΕΠΟΔΑΘ να συμμετέχουμε σε μια εκπαιδευτική επίσκεψη, πάρα πολύ χρήσιμη, εδώ στο Παρίσι, μιας μονάδας επεξεργασίας και ανάκτησης των αστικών απορριμμάτων. Είχαμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε διεξοδικά για την συλλογή και αξιοποίηση των σκουπιδιών και να γνωρίσουμε τι είναι αυτό που μας λείπει και τι είναι αυτό που χάνουμε. Συμπερασματικά αναφέρω μόνο ότι τίποτα δεν πετιέται, τίποτα δεν πάει χαμένο. Τα σκουπίδια είναι μια πρώτη χρήσιμη πηγή ενέργειας, ατμού και άλλων υποπροϊόντων και τίποτα δεν πρέπει να πετιέται…»
Και παρακάτω ο Δ/ντος της Γαλλικής εταιρίας κ. Στεφάνε Χεντεσάιμερ δήλωσε χαρούμενος για την επίσκεψη των Δημάρχων δηλώνει :
«…το παράδειγμα της μονάδας είναι κάτι που θα μπορέσουν να ακολουθήσουν οι εκλεγμένοι της περιφέρειας Θήβας…»
Από την πλευρά του ο κ. Καλογήρου είπε :
«…Θέλω να πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα εφαρμοστεί η μέθοδος αυτή και στη χώρα μας ώστε να φύγουμε από την τελευταία θέση της Ε.Ε που βρισκόμαστε σήμερα…»
Αυτά λοιπόν ειπώθηκαν εις Παρισίους…και άλλα ειπώθηκαν εις Θηβαίους !!!!!
Όχι τίποτ’ άλλο αλλά θα έπρεπε να προσέχουν λιγουλάκι , τι και που τα δηλώνουν !!!!!
Και κάτι ακόμα ,τα blogs κάνουν αυτό για το οποίο δημιουργήθηκαν αγαπητέ μου Δήμαρχε και αν νομίζετε ότι όλοι εμείς οι πολίτες αυτού του τόπου υποκινούμαστε από «σκοτεινές δυνάμεις» πλανάστε πλάνην οικτράν !!!!!!
Τύφλα να έχουν τo Star Wars και το Lord of the Rings, φτιάχνουν και φίλτρα; Μάθαμε;
Για ένα δήμαρχο, ένα πολίτη, ένα φορέα, ένα κράτος ολόκληρο, σύμφωνα με τη λογική του φίλου ΚΡΟΚ-άνθρωπου, είναι ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΘΟΣΙΩΣΕΩΣ το να ψάχνει να βρει με ποιούς τρόπους άλλες χώρες (και αποδεδειγμένα πιό προηγμένες) προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα των σκουπιδιών. ΕΓΚΛΗΜΑ η ενημέρωση για εναλλακτικές μεθόδους. Τι να το κάνουμε το ψάξιμο;; τι να μας πουν οι κουτόφραγκοί;; Πού ξέρουν αυτοί;; Ακους εκεί, να κάνεις ταξίδι έξω για να δεις πώς διαχειρίζονται τα σκουπίδια!!!Κάτσε εδώ, στη βλαχοθήβα, να μη σε βρίζουν κιόλας!!! Σου ζήτησε κανείς να ενδιαφερθείς ;;Ε;;;
Nik the greek σωστά τα λες. Εχω πει παλαιότερα ότι ο Δήμαρχος έχει κανει πολλά λάθη, αλλά λάθη θα κάνει αυτός που ενδιαφέρεται, που ψάχνεται και δεν επαναπαύεται στις δάφνες της θεσούλας του…
Ετσι λοιπόν σωστά ενδιαφέρθηκε για τις νέες τεχνολογίες σχετικά με τη διαχείρηση των σκουπιδιών και τυχόν εφαρμογή τους στην περιοχή μας.
Από την άλλη όμως, έκανε λάθος γιατί δεν ενημέρωσε σωστά και λεπτομερέστατα τους πολίτες της περιοχής μας, και μάλιστα μιας περιοχής που έχει ταλαιπωρηθεί εδώ και χρόνια απο την μόλυνση των εργοστασίων και την μη τήρηση των νομοθεσιών..
Και αυτό είναι που φοβόμαστε περισσότερο. Εκτος απο τις ασαφείς και διφορούμενες απόψεις σχετικά με το αν μολύνει το εργοστάσιο καύσης σκουπιδιών έστω και τελευταίας τεχνολογίας, το σημαντικότερο είναι η τήρηση των προύποθέσεων, ο έλεγχος και η εφαρμογή των κανονισμών που συναύδουν με τη λειτουργία ενός τέτοιου εργοστασίου. Και σε αυτόν τον τομέα είμαστε πολύ πίσω σαν χώρα.
Επειδή λοιπόν έχουμε την πικρή εμπειρία της μόλυνσης του Ασωπού και δεν έχουμε δει απο κράτος και ιδιώτες καμιά πρωτοβουλία για σωστή διαχείρηση των αποβλήτων και για απορρύπανση, τα βλέπουμε όλα με καχυποψία και πονηρές σκέψεις.
Δικαιολογείται λοιπόν η αντίδραση των Θηβαίων πολιτών και έχουμε πολλούς λόγους να λέμε όχι. Γιατί όπως λέει και η παροιμία, στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί.
Απ΄την άλλη βέβαια προσπαθώ να δω καλοπροαίρετα-μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου- την κίνηση του Δημάρχου να ενδιαφερθεί για την καύση των σκουπιδιών και αν είναι εφαρμόσιμη στην περιοχή μας..
ο λυκος μονο την τριχα αλαζει !!!!
celinathens.blogspot.com
nick the greek γιατί ρε φιλαράκι ο ΘΕΟΔΩΡΟΣ κατάλαβε τι γράφω ;;;;
Τόσο επιστημονικά τα γράφω ;;;;;
Επειδή βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια σ’αυτό τον τόπο και επειδή καθένας καταλαβαίνει αυτά πού θέλει ή αυτά που τον βολεύουν να καταλάβει θα προσπαθήσω να σου το κάνω πιο απλό για να το καταλάβεις !!!!!
Κατ’ αρχήν, άλλα γράφω στο σχόλιό μου , άλλα κατάλαβες ή τέλος πάντων μπορεί να φταίω εγώ που δεν κατάλαβες !!!!!!!
Ας το πάμε λοιπόν από την αρχή ,μήπως βγάλουμε άκρη !!!!!!!
Οι εν λόγω κύριοι που μνημονεύονται στο άρθρο και εν προκειμένω ο δήμαρχός μας , καλά και άριστα έπραξαν που πήγαν στην Γαλλία για να…αποκομίσουν γνώσεις , ιδέες και παριζιάνικο αέρα κάτω από τον πύργο του Άιφελ και ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα δεν έχω !!!!!!!
Αρκεί οι ιδέες και οι γνώσεις που πήραν να εφαρμοστούν-αν εφαρμοστούν-στο έπακρο και χωρίς αφαιρετικές διαθέσεις και στην πόλη μας !!!!!
Για να γίνω λοιπόν πιο κατανοητός θα πω το εξής και με τον φόβο να μου την πέσουν άπαντες οι δήθεν αυτής της πόλης !!!!!
ΝΑΙ !!!!! ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΥ ΟΠΟΥ ΝΑ’ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ , ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ !!!!!!!!
Δεν είμαι τρελός ή τουλάχιστον δεν είμαι τόσο τρελός !!!!!!!!
Αν το εργοστάσιο γίνει με τις ίδιες προδιαγραφές που έγινε 3χλμ. έξω από το Παρίσι-προσέξτε , μιλάμε για το Παρίσι – τότε να γίνει και 500ΜΕΤΡΑ από την πλατεία της Θήβας !!
Όμως φιλαράκια μου μιλάμε για δυο μεγέθη που δεν συγκρίνονται ΔΥΣΤΙΧΩΣ !!!!!!
Άλλο Θήβα –του 2010- και άλλο Παρίσι !!!!!!!!
Το εργοστάσιο στο Παρίσι έχει μηδενικούς επικίνδυνους για την υγεία ρύπους !!!!!!!
Ποιος μου εγγυάται εμένα ότι το αντίστοιχο στην Ελλάδα , της ρεμούλας , της απάτης , των μεγαλοεργολάβων και των μικρόψυχων πολιτικών θα παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της υγείας μας και του περιβάλλοντος ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ποιος μου εγγυάται ότι τα φίλτρα που χρόνια τώρα φωνάζει η Ε.Ε. για τα εργοστάσια της περιοχής μας και των Οινοφύτων που ποτέ δεν τοποθετήθηκαν ,θα τοποθετηθούν ξαφνικά και «εν μία νυκτί»;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ας είμαστε λοιπόν σοβαροί μέσα στην τρέλα μας !!!!!!!!!
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να συμμορφωθούμε , όχι μόνο με τους κανονισμούς που θέτουν η Ε.Ε. και ο Π.Ο.Υ. αλλά ούτε και με την ………. συνείδηση μας που ενώ μας φωνάζει «ρε μαλάκες κινδυνεύετε να πεθάνετε , εσείς και τα παιδιά σας» εμείς μπροστά στο συμφέρον το οικονομικό δεν βάζουμε ΤΙΠΟΤΑ !!!!!
Μέχρι λοιπόν να γίνουν όλα τα παραπάνω και οι πολιτικοί μας άρχοντες αποδείξουν ότι αλλάζουν και κοιτούν το συνολικό και όχι το ατομικό τους συμφέρον εγώ και χιλιάδες άλλοι ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ θα φωνάζουμε: ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙ !!!!!!
ΚΡΟΚ-άνθρωπε
να μου επιτρέψεις φίλε μου να σου πω, ότι άλλα κατάλαβε ΚΑΙ ο ΘΕΟΔΩΡΟΣ
(Ο/Η ΘΕΟΔΩΡΟΣ λέει:
16 Μαρτίου 2010 στις 4:51 μμ
Nik the greek σωστά τα λες. Εχω πει παλαιότερα ότι ο Δήμαρχος έχει κανει πολλά λάθη, αλλά λάθη θα κάνει αυτός που ενδιαφέρεται, που ψάχνεται και δεν επαναπαύεται στις δάφνες της θεσούλας του…).
Επί της ουσίας όμως:Είναι κακό κάποιοι να θέλουν να ακολουθήσουν, όσο μπορούν, τις εξελίξεις;
Είναι κακό να ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ, όπως ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΛΕΣ, την ΠΛΗΡΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ όσων εφαρμόζονται και έξω;; Εκανε λοιπόν ο Σβίγγος ένα ταξίδι, και είπε ότι, ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ τους όρους, ναι, είμαι ΥΠΕΡ της καύσης. Η αντίδραση: θέλεις να φτιάξει το εργοστάσιο ο Μπόμπολας, γιατί..είναι πολλά τα λεφτά (με ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ, προς όλους, δηλαδή και προς τον ίδιο, έτσι;;;). Ξαναβγαίνει ο Σβίγγος, και λέει: ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ τη συγκεκριμένη ιδιωτική μονάδα από ιδιώτες. Οι λόγοι έχουν πολυαναλυθεί εδώ, και από εμένα, και από άλλους. Η αντίδραση: και τότε γιατί πήγες στο Παρίσι;;; Πες μου εσύ τι νόημα βγάζεις, και εδώ είμαστε, να το κουβεντιάσουμε καλοπροαίρετα.
Γιατί εγώ βλέπω μια ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΚΗ προαίρεση να καταγγείλουμε, να μηδενίσουμε, να ακυρώσουμε. Και δε συμφωνώ ρε φίλε μου. καθόλου δε συμφωνώ. Εγώ έχω ΑΠΑΙΤΗΣΗ και από το Σβίγγο, και από τον κάθε Σβίγγγο, τον κάθε δήμαρχο, να πηγαίνει έξω, να βλέπει τι γίνεται, να παίρνει ιδέες, να προβληματίζεται. Συμφωνούμε σε μια πρόταση του δήμαρχου, έχει καλώς. Δε συμφωνούμε, τι να κάνουμε, μέσα στο παιχνίδι είναι και αυτό. Αλλά να ψάχνουμε μυστικοσυμφωνίες και π…ίτσες, επειδή έπεσε μια ιδέα στο τραπέζι, ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ έξω;;;
Και σε ρωτάω: αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πιστεύεις, ότι η ΠΙΣΤΗ εφαρμογή των όρων που ισχύουν στο εξωτερικό, μπορεί να επιτρέψει τη λειτουργία μιας τέτοιας μονάδας και εδώ, ΠΩΣ ΚΡΙΝΕΙΣ τη στάση των συνασπισμενοφορέων, που επιμένουν να βγάζουν τρελή τη μισή Ευρώπη, που επιλέγει την καύση;; Και πώς κρίνεις το ότι, τα παραμύθια που πουλάνε εδώ και καιρό περί..τοξικού κινδύνου (όχι μόνο για τη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ μονάδα, αλλά για τη θερμική επεξεργασία συνολικά), τα δένουν κάποιοι με μυστικές συμφωνίες, μίζες και ιστορίες για αγρίους;;;
Και να σου απαντήσω και στο δικό σου εύλογο ερώτημα, και στο ερώτημα του ΘΕΟΔΩΡΟΥ για το ποιός εγγυάται τη σωστή λειτουργία.
ΕΜΕΙΣ θα την εγγυηθούμε φίλε μου.
Αν πειστούμε ότι η μέθοδος αυτή είναι ωφέλιμη, να βγούμε ΕΜΕΙΣ μπροστά, και να πούμε: Κουφαλίτσες, ΕΞΩ οι ιδιώτες. Κοινωφελής επιχείρηση, με κοινωνικό έλεγχο.
Είσαι έτοιμος;;;
Πρόσεξε όμως: αν το πεις, θα φας από τους συνασπισμενοφορείς την ίδια λάσπη που τρώει ο Σβίγγος σήμερα, που λέει ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ!!!
και τώρα που τα ξαναδιαβάζω,πρόσεξα ότι για τις καταγγελίες του Σβίγγου ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ!!!!
Μόνο κάποιος γνωστός και μη εξαιρετέος βγήκε σε κάποιο τοπικό κανάλι, και το μόνο που θυμήθηκε από το συλλαλητήριο, ήταν ότι κάποια παιδάκια του δημοτικού..γιουχάρανε το δήμαρχο…Σοβαρή στάση ενός εκπροσώπου συνασπισμενοφορέα!!!Θα είχε πλάκα, αν δεν ήταν θλιβερό…
φίλε ΚΡΟΚ-άνθρωπε χαίρομαι που ταυτίζονται οι απόψεις μας, αλλά θα πρέπει να παραδεχθούμε ότι ο nick the greek έχει κάποιο δίκιο με το να λέει ότι ο Δήμαρχος δεν φοβήθηκε τυχόν πολιτικό κόστος και πήρε την «καυτή πατάτα» στα χέρια του.
Εριξε μια πρόταση στο τραπέζι και είδε τις αντιδράσεις και τους ενδοιασμούς της κοινωνίας. Δεν μπορούμε να τον στήσουμε στον τοίχο για μια πρόταση διαχείρησης των σκουπιδιών μας, που έτσι κι αλλιώς θα ξανασυζητηθεί στο μέλλον επειδή μόνο η ανακύκλωση δεν φτάνει και σε μερικά χρόνια ΧΥΤΑ δεν θα υπάρχουν.
Δεν χρειάζεται όμως και τόση βιασύνη και ιδιαίτερα κάτω απο το πρίσμα των αμφιβολιών, των αμφισβητήσεων καλών προθέσεων και της έλλειψης σωστής πληροφόρησης.
Για την ιδιωτική πρωτοβουλία εννοείται ότι ο κάθε ιδιώτης που επενδύει σε έργα ακόμα και για καλύτερο περιβάλλον, σκέφτεται κυρίως το κέρδος. Πέρα απο κάθε ευαισθησία το κέρδος είναι πραγματικό κίνητρο για τους ιδιώτες. Δεν τους κατηγορούμε γι αυτό.
Δεν μπορούμε όμως και να τους εμπιστευθούμε και ειδικά εάν υπάρχει η αδιαφορία και ο μη ελεγχος απο το κράτος ή την τοπική Αυτοδιοίκηση.
Το να φταιχτεί μια τέτοια μονάδα για λογαριασμό της Τοπικής Αρχής που να πληρεί όλες τις περιβαλλοντικές συνθήκες χωρίς αυτοσκοπό το κέρδος, είναι ένα θέμα προς συζήτηση για το μέλλον.
Όμως πάλι που θα βρεθούν τα χρήματα?
Επίσης έχει αποδειχθεί σε αυτή τη χώρα ότι οτιδήποτε δημιουργήθηκε σαν κρατικό, στη συνέχεια απαξιώθηκε επίτηδες για να περάσει στα χέρια ιδιώτη με την πρόφαση ότι δεν πάει καλά!
Με το περιβάλλον και την υγεία μας και των παιδιών μας να λείπουν τέτοια παιχνίδια..
Είναι συνειδητή η επιλογή μου να μην ασχολούμαι με ζητήματα τοπικής επικαιρότητας. Είναι επίσης γνωστή η εμμονή μου με την Ιστορία, που τη θεωρώ βασικότατο και αναντικατάστατο σύμβουλο.
Δεν θα γράψω πολλά, για να μη γκρινιάζει ο φίλος μου ο ΘΕΟΔΩΡΟΣ. Για την ακρίβεια, δεν θα κάνω κανένα σχόλιο. Υπενθυμίζοντας μόνο τη ρήση του Μαρξ ότι «η Ιστορία επαναλαμβάνεται ως κωμωδία», παραπέμπω σε links.
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=102880&ct=75&dt=13/09/1998
http://diastaseis.blogspot.com/2007/06/blog-post_5469.html
Φίλε AL εσύ πιστεύεις ότι οι Θηβαίοι είμαστε «Λουδίτες»? Αυτό συμπεραίνεις από τα σχόλια? Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Μήπως στην περίπτωσή μας ισχύει αυτό που λένε: όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι??
ΘΕΟΔΩΡΕ
υπάρχουν εδώ ψύχραιμες φωνές, σαν τη δική σου, που λένε «δώστε μας εχέγγυα». Εσύ άλλες φωνές δεν έχεις ακούσει;
Πιστεύεις ότι δεν υπάρχει καμία κατηγορία φωνών που να εντάσσονται στο πνεύμα του λουδισμού;
Δεν ισοπεδώνω. Γιατί δεν αντιμετωπίζω ως ενιαία τη στάση των θηβαίων στο θέμα. Βλέπω διαφορετικές φωνές, και κατακρίνω κάποιες από αυτές.
@nick the greek
αστο αυτο
ξεκαθαρισε η κα Μπιρμπιλη οτι δεν φτανουνε τα λεφτα το κρατος εχει διαθεσιμα μονο καπου στα 500 μυρια εβρο και λειπουνε 1 δισ 200 μυρια τα οποια θα τα δωσει ο ιδιωτικος τομεας εβαλα την ειδηση στο αλλο ποστ εδω http://exeisminima.gr/blog/archives/5384/comment-page-1#comment-4245
το 1 δις 200 μυρια που λειπουνε απο το κρατος
και επιβαλει η κα Μπιρμπιλη με τον κο Μητσοτακη
να μας χτισουνε εργοστασια καυσης οι ιδιωτικες εταιρειες διχως την συμμετοχη των ΟΤΑ εδω στην πολη μας
μηπως ειναι τα 1 δις 200 μυρια που αγορασαν απο γερμανια τα υποβρυχια που γερνουνε?
λεω εγω τωρα…
ποιος να δωσει εχεγγυα και σε ποιον Αλ?
δεν παρακολουθεις ειδησεις?
αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να φορεσεις το αλλο σου ονοματακι να μπεις εδω στο exeisminima και ως πολιτικος να ξεσηκωσεις τον κοσμο σε διαμαρτυρια απο το να καθεσε εδω μεσα και να μιλας για λουλουδουδες
επειδη τα περνεις εσυ πρεπει να αποχαυνωσεις εμας δηλαδη? πως την εχεις δει για λεγε…
…
οι πληροφορίες που έχω εγώ, είναι ότι η ιστορία του εργοστασίου στην περιοχή ΔΕΝ περπατάει, εδώ και καιρό. Περίπου 1 χρόνο, όλο…πηγαίνει για έγκριση. Εμαθα ότι σε μια συνάντηση της Τσόνογλου με την Καραβασίλη, η Τσόνογλου της έδωσε έγγραφα και του Δήμου Θηβαίων και φορέων της πόλης που εκφράζανε την αντίθεσή τους, και η Καραβασίλη είπε ότι δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ υπογραφή. Αρα, πάει για ματαίωση.
Τώρα, για τα χρήματα, είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό πράγμα η συνεργασία δημοσίου και Δήμων με ιδιώτες για την άντληση κεφαλαίων, και ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό πράγμα η δημιουργία ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ μονάδας. Στην πρώτη περίπτωση, το Δημόσιο ή οι Δήμοι μπορούν να έχουν τον έλεγχο της δραστηριότητας και να αποπληρώνουν σταδιακά το κόστος κατασκευής στον ιδιώτη (κάτι σαν leasing) ενώ στη δεύτερη περίπτωση, μιλάμε για καθαρά ιδιωτική κερδοσκοπική δραστηριότητα. Η Μπιρμπίλη μίλησε για το πρώτο, για ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, και όχι για ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ της διαχείρισης των απορριμμάτων σε ιδιώτες.
Επίσης, πρόσεξε την εξής παράγραφο από το κείμενο:
«Η υπουργός ΠΕΚΑ υπογράμμισε ότι μέχρι τα τέλη του 2010 θα έχει ολοκληρωθεί η επικαιροποίηση του εθνικού σχεδιασμού για τη διαχείριση των αποβλήτων, τονίζοντας ότι «η προώθηση των έργων που έχουν σχεδιαστεί και προετοιμαστεί τεχνικά και περιβαλλοντικά δεν θα ανασταλεί».
Η Μπιρμπίλη μιλάει για τον περίφημο ΠΕΣΔΑ (Περιφερειακό Σχεδιασμό Διαχείρισης Αποβλήτων), ο οποίος είναι σαφής. Δες
http://www.diaamath.gr/?page_id=354
Επομένως, αναγνωρίζεται ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ της ΔΕΠΟΔΑΘ για ο,τιδήποτε έχει σχέση με απορρίμματα στην περιοχή μας. Αν δηλαδή η ΔΕΠΟΔΑΘ λέει ΟΧΙ, τελείωσε η ιστορία.
Η Μπιρμπίλη αναφέρεται σε περιοχές όπου ακόμα ΔΕΝ έχει προχωρήσει η κατασκευή ΧΥΤΑ, όπως προβλέπει ο ΠΕΣΔΑ, στη Λαμία για παράδειγμα, ή στο Γραμματικό, ή άλλες μορφές διαχείρισης που προβλέπονται από τον ΠΕΣΔΑ. Δες http://www.eedsa.gr/Contents.aspx?CatId=97
Μην συγχέουμε τα πράγματα.
το οτι τα χρηματικα προστιμα πεφτουνε βροχη απο τα ευρωπαϊκα δικαστηρια καθημερινα για την μη διαχειριση των επικινδυνων βιομηχανικων αποβλητων δε σου λεει τιποτα? για το οτι μολις σημερα νομοθετιθηκε το ζητημα παλι δε σου λεει κατι? διαβασες τον ΦΕΚ η θελεις κι αυτον να στον δωσω στο πιατο? κατσε εδω μεσα να μιλας για λουλουδουδες και να κανεις αντιχριστιανικα κυρηγματα εσυ που πιστευεις στο μεγα αρχιτεκτονα του συμπαντος και στο supreme being και βριζε μας που και που λες και μας γεννησες και μας αναθρεψες και σου χρωσταμε κιολας
…
γράψε ΕΣΥ το όνομά μου.
Και γράψε και ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ.
Σου δίνω ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ να το κάνεις ΤΩΡΑ ΕΔΩ.
Δεύτερη δεν έχεις.
μονος θα τα πεις δεν πεφτω στην παγιδα σου
Δεν κατάλαβες. Δεν είναι παγίδα. Είναι ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ. Πρώτη και τελευταία.
Αν ξέρεις ποιός είμαι και από ποιόν τα παίρνω, μιλάς. Αν δεν ξέρεις, μην ξανατολμήσεις να αφήσεις τέτοια υπονοούμενα. Οχι για μένα, για οποιονδήποτε.
απο τον νομιμο εγοδοτη σου πληρωνεσε αν ρωτησες αυτο δεν ειπα οτι παρανομισες καπου
Φίλε (…) εδώ είμαστε όλοι ανώνυμοι. Όταν ακούω μια φωνή να υποστηρίζει κάτι, έχω υπόψη μου ότι μπορεί και να έχει συμφέρον. Ξέροντας αυτό λοιπόν τον κρίνω από αυτά που λέει με μόνο κριτήριο τη λογική του που τα αναλύει και τη λογική μου που τα δέχομαι. Το ποιος είναι ο AL δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει τι λέει κι αν τα λέει σωστά, είτε έχει συμφέρον είτε όχι. Κι εσύ μπορεί να χεις συμφέρον κι όλοι μας. Ο καθένας έχει μυαλό και κρίνει.
απαντηθηκε Αλ δεν ειπα οτι παρανομησες διαβασε προσεκτικα τι γραφω
Οσοι με ξέρουν ξέρουν ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΡΓΟΔΟΤΗ. Για αυτό σου λέω, να είσαι προσεκτικός…
το 1 δις 200 μυρια που λειπουνε απο το κρατος
και επιβαλει η κα Μπιρμπιλη με τον κο Μητσοτακη
να μας χτισουνε εργοστασια καυσης οι ιδιωτικες εταιρειες διχως την συμμετοχη των ΟΤΑ εδω στην πολη μας
μηπως ειναι τα 1 δις 200 μυρια που αγορασαν απο γερμανια τα υποβρυχια που γερνουνε?
το οτι τα χρηματικα προστιμα πεφτουνε βροχη απο τα ευρωπαϊκα δικαστηρια καθημερινα για την μη διαχειριση των επικινδυνων βιομηχανικων αποβλητων δε σου λεει τιποτα? για το οτι μολις σημερα νομοθετιθηκε το ζητημα παλι δε σου λεει κατι? διαβασες τον ΦΕΚ η θελεις κι αυτον να στον δωσω στο πιατο?
εχεις κατι να σχολιασεις επανω σε αυτα?
και στην κορφή κανέλλα…Τέλος πάντων. Εχω την εντύπωση ότι έχεις αντιληφθεί το λάθος σου, δεν θέλεις να συνεχίσεις, και το δέχομαι. Λοιπόν, για τα θέματα αυτά, πλην του ότι τα πρόστιμα πέφτουν εδώ και καιρό, δεν έχω ακόμα πλήρη ενημέρωση. Θα τα δω. Για το ζήτημα της διαχείρισης των αποβλήτων η άποψή μου είναι ότι δεν έχουμε αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος σήμερα και το πώς θα εξελιχθεί αύριο. Αν το είχαμε αντιληφθεί, θα πιέζαμε εμείς για λύσεις. Αλλά δυστυχώς, και στο θέμα αυτό, πρέπει να μας στριμώξει στη γωνία η Ε.Ε. για να πάρουμε αποφάσεις. Και επειδή μέχρι πριν λίγο ξέραμε ότι υπάρχει μια χωματερή, τα ρίχνουμε εκεί, τα καίμε, και ας πληρώσουν τη νύφη τα παιδιά μας μετά από 30-40-50 χρόνια, μας είναι δύσκολο να δεχτούμε ότι υπάρχουν άλλες λύσεις, φιλικότερες προς το περιβάλλον, που μπορεί και να είναι κερδοφόρες. Και επειδή έχουμε καεί στο χυλό με τη μόλυνση του περιβάλλοντος, φυσάμε και το γιαούρτι. Φωνάζουμε χωρίς να έχουμε γνώση ούτε του προβλήματος, ούτε των λύσεων που εφαρμόζονται σε άλλες χώρες. Και δεν έχουμε καμία διάθεση να ψάξουμε, να συζητήσουμε, να βρούμε λύσεις. Και βέβαια, ως κλασικοί Ελληνες, είμαστε πρόθυμοι, πίσω από κάθε άποψη, να βρούμε σκοτεινά συμφέροντα, μίζες, μυστικές συμφωνίες. Στο μεταξύ, το πρόβλημα θα οξύνεται, τα πρόστιμα θα πέφτουν, οι όγκοι σκουπιδιών θα αυξάνονται, και μια ωραία πρωία, όπως στο θέμα της εθνικής οικονομίας, θα κοιτάμε απορημένοι ο ένας τον άλλον, θα ψάχνουμε να βρούμε ποιός φταίει για την κατάντια μας, και θα ζητάμε να πέσουν κεφάλια για όσους δεν πρόβλεψαν σωστά. Αλλά πάλι, δεν θα φταίμε εμείς. Ποτέ δε φταίμε εμείς…Μου θυμίζει λίγο την τελευταία φράση από την «Πτώση» του Καμύ: «Μην στεναχωριέσαι τώρα φίλε μου. Είναι πιά αργά. Πάντα θα είναι αργά..».
οσο για τις κατηγοριες περι λουδισμου αγαπητε Αλ
να μην το λες γενικα κι αοριστα κι οποιον παρει ο χαρος να απευθυνεσε ονομαστικα σε αυτον που κατα την γνωμη σου λουδιζει ουτως ωστε να λαβεις και την απαντηση απο αυτον τον οποιο απευθυνεις τις κατηγοριες σου
μου θυμιζεις ατζαμη κυνηγο που πυροβολαει στα τυφλα και τα πουλακια σκορπιζουνε με τον τροπο που γραφεις
με ικανοποιει το γεγονος που μεσω λογικης σκεψης εκφραζεσε αυτη τη στιγμη και χτυπας το προβλημα ακριβως εκει στην ριζα του
το μεγαλυτερο προβλημα κατα την γνωμη μου που ερχετε ακαθεκτο ειναι διαφορες φωνες που θα εκφραζουνε σιαφορετικα συμφεροντα ιδιωτικα αντικρουομενα μεταξυ τους ως το ποιος θα φαει το μεγαλυτερο κομματι απο την πιττα και θα λενε το μακρυ τους και το κοντο τους
οποτε καταλαβαινεις ποσο χαοτικη ειναι η κατασταση
Πότε πρόλαβα και έγινα «αγαπητός», είναι ένα μυστήριο..Τέλος πάντων. Λουδίτης είναι όποιος πιστεύει ότι από μόνη της η τεχνολογική εξέλιξη είναι κακή. Αν εντάσσεις τον εαυτό σου σε αυτή την κατηγορία, απαντάς. Αν όχι, δεν σε αφορά.
εκτος κι αν μπορεσουμε να κρατησουμε μια σθεναρη σταση ως συνολο πολιτων και να αποτρεπουμε μεσω κινητοποιησεων οπως αυτη που εγινε την παρασκευη οποτε ερχετε η καθε εταιρια να εγκατασταθει την στιγμη που δεν θα εχει την διαχειριση ο ΟΤΑ
μαλλον δεν εχεις παρακολουθησει τις συζητησεις που εχουμε ηδη κανει εδω οχι δεν ειμαι λουδιτης ισα ισα το αντιθετο θα ‘λεγα αλλα ουτε και κοροιδο να μας κατσει στο σβερκο αλλο ενα ανεξελεγκτο καρκινωμα
δυστυχως δεν εχουμε πολλα περιθωρια
η λεμε ΟΧΙ μια κι εξω οποτε πρεπει να «πουλαμε» τα σκουπιδια μας σε αλλες απομακρυσμενες μοναδες εργοστασιων waste-to-energy η να γινει μονο με την μεγαλυτερη συμμετοχη και πληρες ελεγχο του δημου
αλλον τροπο δεν βρισκω
ακομα και του δημου να ειναι παλι ειναι προβληματικο ως προς την σωστη διαχειριση κι ελεγχο και βεβαια να συντονιστουμε ολοι στο να μην δημιουργηθει ιδιωτικη μοναδα waste-to-energy εδω
κατι ακομα η ΤΕΡΝΑ ΗΡΩΝ ειμαστε σιγουροι οτι στο κοντινο μελλον δεν θα καιει σκουπιδια?
Δε νομίζω να διαφωνούμε πουθενά…Χωρίς να δαιμονοποιώ την ιδιωτική πρωτοβουλία, πιστεύω ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι τομείς, όπως η υγεία, η παιδεία, η κοινωνική ασφάλιση, οι παροχές των ΟΤΑ προς τους δημότες, που θα πρέπει να διατηρήσουν το δημόσιο χαρακτήρα τους, άσχετα από τη μορφή των υπηρεσιών που θα παρέχονται. Η καθαριότητα, η αποκομιδή και διαχείριση των απορριμμάτων, είναι θεσμοθετημένη αρμοδιότητα των ΟΤΑ και τέτοια θα πρέπει να παραμείνει. Το ποιά μορφή μπορεί να πάρει, εξαρτάται από πολλά, μεταξύ άλλων και από την τεχνολογική εξέλιξη. Το να συζητάμε για την ανάγκη λήψης αυστηρών μέτρων για την προστασία της υγείας και του περιβάλλοντος, το θεωρώ αυτονόητο. Αλλά το να απορρίπτουμε εξ αρχής την τεχνολογική εξέλιξη, το θεωρώ ανόητο, εξ ου και η αναφορά μου στους λουδίτες.
οσο για το ποτε εγινες αγαπητος
δεν ειναι ειρωνικη η εκφραση μου οταν δεν επιτιθεσε ολα ειναι μια χαρα
μια χαρα παλλικαρι εισαι οταν ομως αρχιζεις και λες για αρχαια, νεα, θρησκειες κλπ αναβουνε λαμπακια
οταν δε τα κανεις αυτα εισαι μια χαρα συνομιλιτης
απο σημερα μεταφερετε απο την νομαρχια και ολη η πολεοδομια στον δημο
συν τα υπολοιπα που ειπες και η πολεοδομια μαζι
Δεν θυμάμαι να επιτέθηκα σε κανέναν. Εχω την εντύπωση ότι δέχτηκα επίθεση. Οσο για τις απόψεις μου, αν συμφωνούσαμε όλοι σε όλα, δεν θα είχε νόημα ο διάλογος. Το ζήτημα δεν είναι να συμφωνούμε, αλλά να μπορούμε να διαφωνούμε πολιτισμένα.
Σαράντος Καργάκος
« με τη βουλιμία που διακρίνει την καπιταλιστική κοινωνία, μια βουλιμία που απλώνεται
έως τα έσχατα λαϊκά στρώματα, καταβροχθίσαμε όλο το φυσικό κεφάλαιο της γης»
Λίγα περί Βουδισμού για να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε !!!!!!
O Λουδισμός ήταν μια εργατική κίνηση που εμφανίστηκε στην Aγγλία ανάμεσα στα έτη 1811-1813, με σκοπό να καταπολεμηθεί με μέσα δυναμικά η χρησιμοποίηση των μηχανών στη βιομηχανία, κάτι που εύλογα θεωρήθηκε ως κύρια αιτία της εκτεταμένης ανεργίας. Tο λουδιστικό κίνημα ξεκίνησε πρώτα από τη βιομηχανική πόλη του Nότιγχαμ (όπου έδρασε παλιά ο Pομπέν των Δασών!), αλλά γρήγορα απλώθηκε σε όλη τη βιομηχανική Aγγλία, κυρίως μεταξύ των εργατών της υφαντουργίας. H ονομασία Λουδισμός προέκυψε από το όνομα του Ned Lud, ενός φανταστικού εργατικού ηγέτη, που ήταν μια προσωποποίηση του επαναστατικού πνεύματος που είχε κορυφωθεί γύρω στο 1779 στην περιοχή του Λαϊτσερσόιρ και που οδήγησε στην καταστροφή των βιομηχανικών εγκαταστάσεων. Oι λουδιστές ήταν οργανωμένοι σε μυστικές μαχητικές ομάδες και ο αρχηγός τους λεγόταν «Στρατηγός Λουδ» ή «Bασιλιάς Λουδ».
Και πάμε πάρα κάτω !!!
Φίλε μου nick the greek !!!!
Να ξεκαθαρίσω αρχικά πως κανένας Συνασπισμός , ΚΚΕ, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ , ΛΑΟΣ , και λοιποί συγγενείς δεν εκφράζουν την κοινωνικοπολιτική ιδεολογική μου συνείδηση !!!!!!!!
Λάθη φίλε μου δεν κάνουν μόνο οι πεθαμένοι και οι τεμπέληδες !!!!!!!!
Γράφεις λοιπόν τα εξής : «…ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΚΗ προαίρεση να καταγγείλουμε, να μηδενίσουμε, να ακυρώσουμε. Και δε συμφωνώ ρε φίλε μου. καθόλου δε συμφωνώ. Εγώ έχω ΑΠΑΙΤΗΣΗ και από το Σβίγγο, και από τον κάθε Σβίγγγο, τον κάθε δήμαρχο, να πηγαίνει έξω, να βλέπει τι γίνεται, να παίρνει ιδέες, να προβληματίζεται. Συμφωνούμε σε μια πρόταση του δήμαρχου, έχει καλώς…»
Και εγώ ρωτώ : «έχουν δείξει ότι αξίζουν την…τρίτη ευκαιρία –την δεύτερη την εξήντλησαν – και την εμπιστοσύνη του κόσμου και δεν το ξέρω ;;;;; πιστεύεις ειλικρινά πως είναι σε θέση να διαχειριστούν ένα τόσο σοβαρό ΠΡΟΒΛΗΜΑ όπως η καύση χωρίς να υπάρξουν προβλήματα (τάση προς το λάδωμα κλπ);;;;;;;;;»
Φίλε μου δεν υποστηρίζω τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από εσένα και πολλούς από εδώ μέσα , θα μου επιτρέψεις όμως όπως λέει και ο ΘΕΟΔΩΡΟΣ «…όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι??…» , εγώ να το πω αλλιώς «ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΣΤΟΥ ΚΑΣΙΔΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ» τουλάχιστον μέχρι να δείξουν ότι είναι άξιοι της εμπιστοσύνης μας !!!!!
Για του λόγου το αληθές θα σου εκμυστηρευτώ το εξής περιστατικό και να μείνει μεταξύ μας γιατί σε συμπάθησα και ίσως βρεθούν κάποιοι να με πουν «σκοτεινή δύναμη!!!!!»
Κάποια στιγμή έγινε μία ενημέρωση για το φλέγων ζήτημα του νερού και του εξασθενούς – δεν έχει λήξει το θέμα – και ήταν και ο δήμαρχος στην ενημέρωση και προσπαθούσε να πείσει τον κόσμο ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟ ΝΕΡΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εγώ λοιπόν είναι γνωστό πως είμαι βλάκας , χαζός , ηλίθιος , κουτός , αμόρφωτος !!!!!!!!!!!
Πιστεύεις ότι με έπεισε ;;;;;;;
Πιστεύεις ότι ο έξυπνος , ο μορφωμένος , ο «πιάνω πουλιά στον αέρα –και δεν είμαι η Τζούλια» τον πίστεψε ;;;;;;;;;;;;;;;;
ΟΧΙ λοιπόν στο εργοστάσιο καύσης ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ αν ΔΕΝ υπάρξουν δεσμεύσεις για την κατασκευή του με τους όρους και τις προδιαγραφές που έχουν θεσπίσει ο Π.Ο.Υ. και η Ε.Ε. , άντε και η Ελληνική Πολιτεία !!!!!!!!