Φώτης Σταματόπουλος: O Θηβαίος οδηγός αγώνων που τρέχει με χίλια για το Πρωτάθλημα Ανάβασης 2016

| 1 Φεβρουαρίου 2016 | 0 Comments

IMG_0537

Ο οδηγός αγώνων  και έμπορος αυτοκινήτων μιλά στο exeisminima και την Γιώτα Βυλλιώτη

Ξεκίνησε από 10 χρονών , όταν  ο πατέρας του τον πήγε  στις πίστες  Καρτ για να μάθει να οδηγεί.Του είχε πάρει τότε ένα αγωνιστικό αυτοκινητάκι και έτσι ξεκίνησε κάνοντας  τα πρώτα του βήματα στις πίστες.

Μεγαλώνοντας όμως κατάλαβε ότι πρόκειται για το πάθος του και έτσι  αποφάσισε , ότι αξίζει να το κάνει πιο σοβαρά και με περισσότερη ασφάλεια. Το να στερείται τις διακοπές του η τις εξόδους του φαίνεται πως είναι κάτι που δεν τον πειράζει καθώς έχει πολλά σχέδια να πραγματοποιήσει.

Μας μίλησε με αφορμή την έναρξη του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ανάβασης 2016 και τις πυρετώδεις προετοιμασίες που κάνει για να σταθεί σε ένα καλό επίπεδο στους αγώνες του έρχονται.

Φώτη για σένα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο καθώς έχεις ξανατρέξει στο παρελθόν. Εξήγησε μας τι είναι ακριβώς ….

Είναι κάποιες ανηφορικές διαδρομές , με στροφές, και όποιος πετυχαίνει τον καλύτερο χρόνο κερδίζει. Το κάθε αυτοκίνητο αγωνίζεται στην δική του κατηγορία. Οι αγώνες του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος είναι 8 .Ο πρώτος αγώνας στη Ριτσώνα, τέλος Μαρτίου,συνεχίζουμε με  Δερβενοχώρια, Κύμη, Αχλαδόκαμπος( Ναύπλιο), Κοζάνη, Ομαλός( Κρήτη), Πορταριά (Πήλιο) και Πιτίτσα (Πάτρα).

12417713_10208307718750727_7794103194995792284_n

Και για να τρέξεις σε όλους αυτούς τους αγώνες πρέπει να έχεις και το κατάλληλο αυτοκίνητο …

Φυσικά.Το αμάξι μου είναι ένα Peugeot 106, Group A,1600 κυβικά,  φτιαγμένο   βάσει τον κανονισμών ασφαλείας που απαιτούνται  για να μπορέσει να τρέξει κανείς σ αυτό το επίπεδο αγώνων ταχύτητας. Διαθέτει μπάρες ασφαλείας , ειδικό  roll cages  και πυρασφάλεια .

Ανήκω  στην αυτοκινητιστική λέσχη Λιβαδειάς και  κατ’ επέκταση είμαι  ενεργό μέλος του μηχανοκινητου Αθλητισμού Ελλάδος.

Τώρα είσαι σε φάση που φτιάχνεις το αυτοκίνητο από την αρχή…Σε τι σημείο βρίσκονται οι εργασίες; 

Φτιάχνω ένα αυτοκίνητο εξ ολοκλήρου από την αρχή. Είναι θέμα χορηγών αν θα μπορέσει να τρέξει και στους 8 αγώνες διότι η συμμετοχές στα πρωταθλήματα κοστίζουν αρκετά.

<<Με όσο πιο ανταγωνιστικό  εξοπλισμό φορά το αυτοκίνητο τόσο καλύτερα μπορώ να πρωταγωνιστήσω.>>

Έλυσε το αυτοκίνητό του αρχές του  2015,  μετά από κάποιες βλάβες που παρουσιάστηκαν .Αποφάσισε λοιπόν να το ξεκινήσει όλο πάλι από την αρχή, και να το φτιάξει καλύτερο από αυτό που ήταν, πετυχαίνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα.

Και το καλύτερο αποτέλεσμα έρχεται με το να επενδύεις συνέχεια μέσω χορηγών που σε στηρίζουν; 

Xρειάζεται ακόμα πολλά stadar για να πρωταγωνιστήσω. Να κοντράρω τους δυνατούς της κατηγορίας, είναι λίγο δύσκολο και λόγω του ότι είμαι σχετικά  νέος αγωνιζόμενος και λόγω του αυτοκινήτου μου.

Η στήριξη από τους διάφορους χορηγούς, σαφώς και  είναι ιδιαίτερα σημαντική.Είναι μια προσπάθεια που πρέπει να στηριχθεί από τοπικούς επιχειρηματίες και μη.

Χρειάζομαι  ίσως ένα καλύτερο σασμάν, το οποίο δεν το διαθέτω αυτή τη στιγμή και  ένα πιο δυνατό μοτέρ.

Απαραίτητη προϋπόθεση γι αυτούς τους αγώνες, για να είμαι ανταγωνιστικός είναι η συνεχείς εξέλιξη. Μέσα στη χρονιά θα γίνει και αυτό σταδιακά αλλά στόχος είναι να γράψω αγωνιστικά χιλιόμετρα αυτή τη στιγμή και να μπορώ να πλησιάσω τον συναγωνισμό .

Συμμετοχές πολλές με καλύτερη εκείνη στο Βόλο το 2013; 

1379994_10201250442996103_1841078750_n

Βόλος -2013

Με το καλύτερο ντεμπούτο που είχε ποτέ, όπου και τείνει  να γίνει αγαπημένη του διαδρομή τελικά. Τρίτη Θέση στη κατηγορία.  Φορούσε  στο αυτοκινητό του , ότι καλύτερο κυκλοφορούσε στην αγορά από θέμα ασφάλειας.

Ριτσώνα-2014

12670005_10208409543416280_187070333_o

Πορταριά-2014

1902728_10204783434005811_375070900588540985_n

Είχες ποτέ κάποιο ατύχημα; 

Μόνο μια φορά , είχα μια άσχημη στιγμή στο Βόλο το 2014, όπου σε μια στροφή μπήκα με παραπάνω χιλιόμετρα απ ότι έπρεπε και το αυτοκίνητο δεν ήταν σωστά στημένο. Κάνοντας την υπέρβαση εκείνη την ώρα το αυτοκίνητο μου γλίστρησε και πήγαινε με πολλά χιλιόμετρα πάνω στη μπάρα. Ευτυχώς το απέφυγα στο τσακ. Εγώ σαν οδηγός δεν θα πάθαινα τίποτα αλλά το αυτοκίνητο θα πάθαινε μεγάλη ζημιά.

Έχεις κάνει φιλίες μέσα από αυτές τις συμμετοχές η ο ανταγωνισμός καλύπτει τα πάντα ;

Όταν μπαίνεις μέσα και αγωνίζεσαι και βλέπεις ανθρώπους που τους έβλεπες σαν θεατής παλιά και τώρα ξαφνικά τους ανταγωνίζεσαι αισθάνεσαι κάπως περίεργα. Δεν τους βλέπω ανταγωνιστικά , κυρίως σαν δασκάλους, γιατί η μάχη είναι όσο γίνεται η διαδρομή. Μετά είμαστε όλοι φίλοι, δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε. Την ώρα του αγώνα κοντραριζόμαστε. Στο τερματισμό θα πούμε τους προβληματισμούς μας.

<<Τους Θαυμάζω όλους-Τους Σέβομαι όλους>>

Έχεις φοβηθεί ποτέ; 

Όχι ποτέ, γιατί το μαγικό στην υπόθεση είναι ότι μέχρι την εκκίνηση είμαι πολύ αγχωμένος. Πάω στην εκκίνηση και φοβάμαι. Με το που σηκώσουν τη σημαία και μου πουν ξεκινάς, εκεί αλλάζω εαυτό και μου φεύγουν όλα.

Εκτός από τους χορηγούς σημαντική είναι και η  η βοήθεια των δικών σου ανθρώπων;

Οι οικογένειά μου και οι φίλοι μου με στηρίζουν σε όλη αυτή την προσπάθεια.Επίσης η ομάδα μου , ο μηχανικός μου Μιχάλης  Καπίρης από Kapiris autotech και τεχνική υποστήριξή μου σε όλους τους αγώνες.Την επιμέλεια του Σασί αλλά και την τεχνική υποστήριξη την έχει ο Αντώνης Παπαρινόπουλος , απο το techometallica cage, τα ηλεκτρικά και τον προγραμματισμό του εγκέφαλου τον έχει αναλάβει ο Σταύρος  Νομικός απο i-race, και μεγάλη βοήθεια στο μοντάρισμα ο προσωπικός μου φίλος από τη Θήβα ο Γιάννης Κατσαμπέκης από την Brutal performance.

12417925_10201103464425947_3814232361008529641_n

Τα οριά του τα βρήκε μέσα σε ένα αγώνα και όχι έξω στο δρόμο. Τα όρια του τα ξεπέρασε εκεί. Την πραγματική αδρεναλίνη την έζησε εκεί.

<<Αν νόμιζα ότι στο δρόμο αυτό που έκανα ήταν υπερβολή , εκεί πέρα μέσα καταργούνται τα πάντα. Είναι απίστευτο συναίσθημα.>>

 

Σχόλια από Facebook

Σχόλια

Tags: , , , , ,

Category: ΘΗΒΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Απάντηση

error: Content is protected !!
shared on wplocker.com